Nykomlings rexar!
Idag har min pappa hämtat hem två nya vänner till mig och uppfödningen. Dessa kommer från Eva ( Bruden-Mbuti här på forumet) Zheverez hamstar.
Börjar med att visa hanen jag lånat hem för att låna till parning. Dock när han kom hit då insåg jag att ja.. jag kommer aldrig kunna lämna tillbaka honom. Han är helt otroligt vacker och så otroligt gosig. På dom 2 minuterna det tog att sätta in honom i sin nya Bur så hade han stulit mitt hjärta så ja jag skrev och fråga om jag fick köpa honom istället för att låna och ja.. det fick jag! Lyckliga jag!
Har aldrig riktigt gillat kh eller bandat men ja han har tagit bort endel fördommar! Vackrare hamster får man nog leta efter!
Han heter i alla fall Tempo och är Silvergrå bandad rex kh!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Sen fick jag också hem dottern.
Hon heter Tosakinto Tosakinto men har valt att kalla henne för Tindra här hemma. Jag bara trasslar ihop bokstäverna hihi!
Hon är creme rex satin lh. Underbart vacker tjej. Ser ut som en nalle!

Jättefina hampisar du har fått!! Kh är underbart när det är på fina hamstrar och Tempo var ju helt ljuvligt söt!

Öronen ser lite ljusa ut på bilden. Är det bara bilden eller har du fått hem en caramell rex satin? ;) Isf är jag sjukt sotis och tänker komma och sno! :O
Du får jämföra med Nyala och cremeflickan. Eller ja varför inte pappa Tempos öron?! ;)
// Nathalie
Åååh, ska du para Tempo med Troja?
FÖRST PÅ KÖN
.
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Korthår som är så snyggt jue! 
Riktigt fina! 
Har själv en Tindra här hemma som också är creme ;D
väldigt underbart fina rexar du har fått tag i! Grattis till rex tillskottet.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Hihi ja, jag fick nyss ett "jag gillar korthåriga hamstrar, dom långhåriga ser bara konstiga ut" av min sambo haha! Tror han vill att jag överväger till kh haha! Ja Tempo är såå go!!
Alltså kameran luras inte men hon har ju inte så bruna öron som Nyala ex! Så ja jag tror på creme! Men du får väl komma och glo på henne 
Tanken är väl så men inte förrän i vår eller så! Hon måste ju få vila en del sen sista kullen och så får vi se hur gammal hon är och i vilket hull hon är om hon får en till eller om hon får nöja sig med den hon fick i höstas! 
Ja haha jag kanske ska ta och inse det, även om det är svårt 
Där ser man 
Ja visst är dom! Och snart kommer ju en till underbaring från dig 
Åh vad roligt med rexar! 
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,