Artikelidéer?
Nu har det inte kommit så mycket nya artiklar på ett tag, är det något särskilt ni skulle vilja läsa om?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Inga idéer alls om vad ni vill läsa om? Jag funderar på att skriva någon ny artikel om genetik eller hamsterfotografering, inget av delarna är mina expertområden, men jag kan skriva ihop något ganska basic. =)
Medis på akvariefisk.
Det hade absolut varit av intresse anser jag i alla fall 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

#3 Tack för förslagen!
Jag funderar på att starta en omröstning och se lite vad man vill läsa, alla kan gärna komma med mer förslag till det! =)
Medis på akvariefisk.
Lite hur hamstermamman beter sig när hon fåt bäbisarna skulle vara bra att läsa lite på så man inte svimmar varje gång mamman lämnar boet för att gå ut och leka..
#4 Jag kan hjälpa till lite med ideér för jag gör/gjorde mycket leksaker :)

Bra idéer! =)
#6 Kanon! =)
Medis på akvariefisk.
Gärna hamsterfotografering! :) Funderar så de knakar här hemma på att bygga ett eget ljustält eller en lite "fotostudio" man kan använda.. Mer tips om sånt är också välkommet! :) Och vad man ska tänka på när man fotar
Mvh Jenna
En hälsocheck, typ vad som kan vara bra att titta på för att se att hamstern mår bra och så. :)
Såg precis en på engelska, men alla är ju inte och läser där jag såg den. :P
Om du vill kolla på vad/hur jag menar så är länken här; http://www.hamstercentral.com/community/hamster-healthcare/25156-how-give-your-hamster-health-check.html
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Jag tycker att det borde vara mer om hamsterbebisar, hihi 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Vill läsa om genotyper 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Fler tips innan jag lägger upp omröstning? =)
Medis på akvariefisk.
Genetik och hamsterfotografering vill jag gärna läsa mer om!!!:D
Sen kanske en tråd om de olika "vanligaste sjukdommar" en guldhamster kan få? Och kanske sjukdommar dvärghamstrar kan få osv? Med symptomer och sådant? Så man vet vad man ska göra om hamstern blir sjuk. Sånt kan vara bra att veta:)
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Alltså det jag tycker är mer intressantast är burinredning och aktivering. Men även bilder! Alltså att man lägger upp en lång artikel med bilder på guldhamstrar i olika färger, och även säger vad för färg, genotyper m.m

#13 Här finns om sjukdomar http://hamster.ifokus.se/articles/4d716451b9cb4622270725ec-sjukdomar-och-tips?4d712436b9cb462141045c7c-1 sedan finns även en om dvärghamster på dvärghamster.ifokus. =)
Jag tar och slänger upp en röstningstråd nu. =)
Medis på akvariefisk.
Jag kan tänka mig sätta mig skriva en artikel om genetik när jag får tid om det skulle vara intressant? Hinner nog dock inte förens början nästa år kan jag redan säga.. "/

#16 Det är lugnt, det är den roligaste att skriva om, jag tänkte börja idag om jag hinner för tentaplugandet. :) Men det behövs säkert mer sedan, tanken är att min ska vara väldigt basic. :)
Medis på akvariefisk.
#15 Tack så mycket! Strålande :D Visste inte att det redan fanns en artikel om detta:)
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Kom på att jag har ett Guldhamster arbete med lite genetik i liggandes på datorn nu :o