Hamster iFokus

Hamster

Etikett: off-topic
Läst 3056 ggr
Frosstis
1

OT- vad önskar ni er i julklapp?

Ja, vad önskar ni er i julklapp? :) Jag önskar mig: iPhone, 4s eller 5! Få skaffa möss Hamster och möss-saker iPad Systemkamera Stor påse naturgodis! Hehe typ det..;)

Roonja
2

Hmm, vet inte riktigt.

Fick ju hästen…semester..en ny bil till familjen…åka till Ullared för första gången…

Jo föresten. Att jag får ett ja till att köpa chinchilla. Först fick jag ett ja, men när vi skaffade hästen så blev mamma tveksam eftersom jag har så fullt upp och så. Men det är nog det ända jag önskar mig, har inte så stora krav eftersom jag redan fått så mycket. Glad

NaDa...
0

Cupcakes och bak saker, böcker, pappers och/eller silikonformar, strössel, dekorer osv.. :)

Djursaker, eller att få beställa valfria saker från internet, eller pengar till djursaker.. x)

Sen vet jag faktist inte.. En ny stor kaninbod kanske x)

~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥

Minrandigalama
6
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag önskar mig nog bara pengar :D haha och dessa skor skulle ja inte tacka nej till.. Fast vill ha dom i rött haha ^^

Minrandigalama
0

Eller juste! Önskar mej en till tatuering och en piercing i läppen :D

[Marro98]
0

Jag önskar mig:
- iPhone 4s eller 5 vit.
- En siames eller en katt över huvud taget ^^
- Justin Bieber biljetter.
- Justin Bieber grejer.

Det är typ det :P
Men vet alldrig riktigt vad jag vill ha för jag är en ganska jobbig människa som kommer på det typ dan före XD

Hamsterlycka
0

• Pengar • En Britney Spears-parfym som luktar såååå gott! • Justin Bieber-biljetter • En iPhone 4s/5 (min fyra är helt sönder)… • Presentkort på GinaTricot • En halsring Min önskelista iår, sjukt nöjd med den! ;D

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Lojs
0

Jag önskar mig mest en Manners Minder. Det är en dyr grej till hundträningen, en godisautomat med fjärrkontroll, så man kan få till vältajmad godisbelöning på avstånd.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Jenna_Nord
0

Det som ligger på förstaplats är en systemkamera :) Och har gjort i år.. Men lär inte få någon detta året heller då ekonomin i familjen inte är på topp.
Annars önskar jag mig en liten guldhamsterbebis som jag kan köpa till mig själv i julklapp eller tidig julklapp.. Men det verkar inte vara "meant to be".. :(

Annars önskar jag mig inget.. Allt man vill ha är för dyrt, och finns inga billiga saker jag önskar mig, haha! ^^

Mvh Jenna

jossa5
0

Lite roliga hamstergrejjer, men annars har jag ingen aning. Köper ju oftast det jag vill ha.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Frosstis
0

#2 jag har siliconformar :D Jag vill ju ha Justin bieber biljetter till London också, men ska ju gå här i Sverige och mamma tyckte det var för tätt inpå till London så :/ lite tråkigt..

Alexinas
0

Allt jag önskar mig är en egen häst och att min familj och jag ska flytta ut på landet där jag kan ha min egen häst i ett eget stall Glad

Det är väl det, men det är ju inte så troligt men annars är det väl mest pengar och hamstersaker m.m

Charlie2006
2

Önskar mig igentligen inget. Om man får dröma så är väl det ändå att få köpa en häst jag red för några år sedan. Hittade var han är nu för någon vecka sedan. Men det blir väl aldrig av, inte än på några år ellerfall. Kanske pengar skulle varit något. Vet dock redan vad jag får, eller på ett ungefär. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

saffran123
0

Fick min Iphone 4 för ngr dagar sedan, + att jag har en stationä dator (Till alla simsen :D) och en Mac Book Air 13" till Internetanvändning så det jag önskar mig nu är:

• Kläder
  • Pengar
  • Forumkort
  • The sims 3 Drömjobb
  • Fixa till mitt rum (Typ, måla väggen i annan färg och så)

Haha, kom inte på ngt mer :)

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

cleo09
0

JAG önska mig mååånga saker t.ex

En dator

En dvärghamster kille

En iphone 4s

Kläder

Pengar

En kamera

Hamster saker

Hehe det där var bara lite saker av det jag önskar mig :)

Zaviie
2

Önskar mig snö :)

Sen är det väl inget direkt, typ sängkläder i satinbomull. 
Djuren önskar sig mycket dock, tycker jag hör deras önskningar hela tiden, allt från ny hundbädd till en hamstertunnel ;) ;)

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

[zippo92]
1

Pengar

Tågbiljetter till Borås (bästa vännen bor där…xD)

Super Juniors Super show 3 DVD

Det är typ det enda jag har kommit på…är så dålig på att komma på saker jag vill ha…xD Och saker till djuren vägrar mina föräldrar ge mig i present, då dom tycker jag lägger ut tillräckligt på dom redan som det är…Men man kan ju inte lägga ut för mycket på bebisarna! ;)

panini
0

Det jag önskar mig är:

Två små Ryska Vintervita Dvärghamstrar som jag ska få i förtidig julklapp i November! :) :)

Två små mushonor, helst nakna! (kommer jag aldrig få! ;P)

Många, många böcker då jag är värsta bokslukaren ;D

En Ipad 2 16gb 3G (Kommer inte få då vi har dåligt med ekonomi :(

Och som jag ALLTID önskar mig men aldrig får är: en massa saker till djuren, eller bara pengar så jag kan handla saker tilla ALLA de små liven här hemma! Men det får jag endån aldrig då "jag ska få saker till mig själv och inte till de!" Jag struntar endån i mig själv bara mina små liv har det bra! Kyss

Zorro_Tiger
0

Har faktiskt inte gjort någon ännu ^^ Men det som jag kan komma på nu är:

1. 2 rått hanar, Önskar mig fast jag vet att jag aldrig kommer få sålänge jag har hamstrarna :P Ingen som vill ha 3 otama bitska och skygga dvärghamstrar som inte går ihop med varnadra?

2. Iphone 4s eller 5an! ;)

3. Stooort kattklösträd :D

4. Systemkamera, Min kompis har PRECIS en sådan som jag vill ha, Jag e så avudsjuuuk! ;)

5. Lite småroliga smycken :)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Frosstis
0

Haha vad många som önskar sig apple-produkter ^^

Förutom mer hamstrar och möss önskar jag mig även råttor.. ♥

Odette
2

En vettig plattång till håret Skrikandes

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

MaaariaS
0

#17 Be om present kort på den djuraffären som du gillar bäst:)

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

panini
1

#21 Haha, fick den idén idag och mamma bara tittade konstigt på mig som om jag var helt knäpp! ;P

Men det finns så många som jag gillar.. :) (Inredning)

Alice98
3

Iphone 5 vit

Pengar

3st 130l SAMLA lådor

En underbar jul <3 Vilket jag är säker på att jag kommer få för att äntligen kommer jag fira med min brordotter, min halvbror, hans tjej och min andra halvbror som jag träffar väldigt sällan <3 och dom gamla vanliga :D + så är jag rätt säker på att jag får en iphone! :D Bästa julen kommer det att bli <3 Fira julen med de bästa… :D

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

NaDa...
0

Juste, gärna ett par gerbiler med ett stort akvarium med.. (a) (Om jag inte flyttar till Sverige nästa år såklart..

~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥

[filippa99]
0

-Hund, antingen en rottweiler eller amstaff! <3

-Systemkamera!

-JB Biljetter!

-JB Saker!

-Kläder!

-Pengar!

Det jag hoppas mest på är hund! Hoppas min mamma går med på det tillslut! :)

Frosstis
1

Jajuste, önskar mig en ny Justin Bieber kalender :) Har haft i 2 år nu.

[squash97]
0

#3 Vart hittade du dem? Shit snygga ju! :O ;P

Emmny
0

Jag önskar mig mycket grejer !

En mac , få tona mitt hår igen ( råkade färga det förra gången nästan svart och jag har jätte ljust så mamma fick betala mk för mitt hår sen) , kläder, massa hamster grejer, navelpiercing, 2 möss, få färga mina fransar och ögonbryn hos en frisör (man kan ju göra det själv men blir inte lika bra;) ) ,få inreda mitt rum själv, iphone 5 (men har redan 4 s ) . Ojjj , shit vad mycket det blev ! Skämsdet är ändå bara lite av grejerna jag önskar mig :/

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Minrandigalama
0

#27 Dom finns på Belle shoes ! Skrattande Kostar 599 med nitar, och 399 utan nitar, finns i blå,röd,beige,svart å grön ^^ jag vill ha alla Oskyldig

Sarah!
1

Jga önskar mig en systemkamera eller pengar till en och så vill jag gärna ha en navelpiercing men det vet jag att jag inte får och ett tublinne som innte finns i affärerna längre… Var lite sent ute, haha ;) Sedan ett par snygga skor, iphone 4s/5, en hund (jättetroligt, verkligen) och en ny väska skulle inte sitta fel Flörtmen jag kommer nog bara att önska mig pengar av alla till en systemkamera då jag har velat ha en läääänge.

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Smullis
1

- Råttsaker från zooplus - Pengar - The Sims 3 Årstider (fast den kommer jag säkert köpa innan) - Lite olika böcker - En ocarina - FLERA RÅTTOR!! Råttor är ju världens underbaraste djur! Rekommenderas STARKT! :D

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Roonja
0

#31 Vill också ha råttor. Men har tjatat sen alltid, och vet att jag aldrig kommer få. Hade en gång en råtta som jag fick ha på mammas zoo. fast den blev såld sen, haha. :( Lilla stello! Oskyldig

[squash97]
0

#29 *Dreglar! ;P Men de beiga med nitar är ju bara för snygga!<3 ^^

Smullis
0

#32 Vad tråkigt :( Jobbar din mamma på zoo? :D Vad kul, då får ju du typ träffa alla möjliga sorters djur!

Roonja
0

#34 Ja, hon jobbar på zoo. Ja det är superkul. De tar ju in djur från uppfödare. Så det är superroligt eftersom alla är tama! Jag brukar pyssla om de när jag är där och så! Skrattande

Smullis
0

#35 Vad roligt! Vilket zoo är det?

Roonja
0

Ett zoo i köping, inte djurmagazinet eller liknande. :)

Smullis
0

#37 Fuskigt! Vill också ha en förälder som jobbar på zoo! ;) Förlåt för OT!

Frosstis
0

Uppdaterar min lista.. :P

iPhone, 4s eller 5!
Få skaffa möss
Hamster och möss-saker
iPad
Systemkamera
Stor påse naturgodis!

navelpiercing

justin bieber Girlfriend

ny Justin kalender

justins bok (haha kommer inte ihåg vad den heter), på svenska, den första har jag haft i snart 3 år och itne läst den än xD

Möss

Nya böcker

Smullis
0

#39 Där sa du något! Lägger till: Navelpiercing Tungpiercing Dock får jag ta det när jag vill :P

Frosstis
0

#40 Jag får "absolut inte" ta navelpiercing.. :'( Jag borde få bestämma över min egen kropp! Men får ta ett till hål i öronen, men alltså.. För lite! :(

Sarah!
0

#41 vill oxå ha men får inte, när jag e 18 så får jag bestämma själv säger domRynkar på näsan

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Smullis
0

#41 Så sa alltid mina föräldrar också, men jag ställde dem frågan: Varför är det ok i öronen men inte någon annanstans? Testa det! Tycker det är löjligt att man bara ska få ta i öronen :P en piercing är en piercing liksom :P ingen big deal. Det är t.ex mycket värre med en piercing i brosket (örat, näsan) än en i naveln vad jag vet :P

Frosstis
0

#43 Jag vet, tror jag redan sagt det.. Om jag säger det till mamma kommer hon typ "jag har redan sagt nej." :(

Ja, tycker jag också! Himla löjligt, det är ju inte direkt deras kroppar som blir "förstörda" ?!

Haha min syster ville ta i brosken i örat men hon fick inte, så hon tog i "vanliga" örat isället ;)

Smullis
0

#44 Vad synd :( Men exakt VAD är det de inte gillar med piercingar? En piercing i naveln syns ju inte ens. Bara om man har bikini eller kortkorta tröjor :P

Frosstis
0

#45 Ja :(

Haha eller hur?! Jag ska låta mitt barn ta många hål i öronen och i naveln, men inte ansiktet Cool

Smullis
0

#46 Mina barn ska få i naveln och öronen, men inte allt för många. Max 4 i öronen. Om de jättegärna vill ha i ansiktet kommer de vara tvugna att tänka över det noga. Vill ju inte vara en allt för sträng mor :P

Frosstis
0

#47 Haha ja! Äsch, skickar PM istället. Alla behöver väl inte veta mina tankar haha Flört

Smullis
0

#48 ;)

Roonja
3

Usch jag skulle inte vilja ha navelpiercing. *ryser*

Min komis hade det för ett tag sedan. Navelpiercingen fastnade i hennes tröja när hon skulle ta av den. Piercingen drogs loss från naveln och en stor köttslamsa av magen drogs loss, eller stor och stor. Men det började blöda rejält och det var ett riktigt synligt hål. Därför skulle jag aldrig våga ta navelpiercing. Nu har hon ett ärr för livet. Rynkar på näsan

#41 Jag tycker verkligen inte du ska få bestämma över din egen kropp. I vår ålder kan man göra väldigt mycket saker man kommer ångra som vuxen. Du ska vara glad över att dina föräldrar bestämmer över dig tills du blir 18. Jag är i alla fall glad för det! Skrattande

Frosstis
0

#50 Nejmen uusch! Jag kommer ju självklart vara asförsiktig för jag är jätterädd för att något sånt ska hända Förvånad

Men det blir inte ett ärr efter navelpiercing (om det inte händer så som med din kompis hehe), precis som att ifall ett hål i örat skulle växa ihop blir det nog inte ett ärr där :) Eller jag vet inte.

Men jag tycker det är svinsnyggt med navelpiercing iaf :D

cleo09
0

Ja, det är jättenice Tungan ute

Roonja
1

#51 Hihih, klart det blir ett ärr av navelpiercing. Även av hål i öronen, fast det syns knappt. :)

Frosstis
0

#53 Hahaha jaha okej xD fast man kan väl bleka ärr :)

Minrandigalama
0

Påtal om piercingar.. Bara jag som vill ha i höften ? Oskyldig

Smullis
0

#50 Oj, hon kan inte ha varit särskilt försiktig :/ vad ont det borde gjort :( #53 Syns mer än ett ärr vid naveln ;) öronen ser man ju hela tiden, men magen ser man bara när man byter om, badar i bikini m.m :) Alltså egentligen strävade jag bara efter ett "ja" till att få ta en piercing. Nu är jag inte så säker på om jag vill göra det innan jag fyllt 15 :P men naveln tror jag nog jag gör innan om jag ska vara ärlig. Tungan får bli senare :P

Frosstis
0

#55 Ja, antagligen xD

#56 ta inte en stor piercing i tungan!! Bara en sån där kula, en i min klass (hatar henne fullständigt!!!! Usch) har i tungan och hon har asstor.. :o Typ en pinne!

Roonja
0

#56 Jag menar om hålen växt igen. X) Då får man ärr. :)

Emmny
0

Jag vill skit gärna ha i navlen ! ni pratade lite om vrf man fick i örat men inte navlen , jo det blir ofta väldigt inflamerat och man måste hålla koll på det nog , tvätta osv.Min mamma tror att jag ska gå runt och visa min mage för alla , hon vill speciellt inte att jag gör det för killar (hahah) .

#55 Höften !! Förvånad var i höften , sticker den bara ut från höften elr ?

Ha det bra !

Smullis
0

#56 Usch nej! Du kan vara lugn ;) #58 Aha okej x) #55 du är inte ensam om att tycka det är snyggt iallafall! :D

AnnaCDSG
0

Det enda jag hunnit komma på är en laptop-kylare. Det skulle jag behöva. Tungan ute

Frosstis
0

#52 Men man får tvätta med koksaltlösning :D Kommer jag ihåg att min kompis gjorde hela tiden :) Eller ja, min gudmors barn som bor i sthlm ;)

Jenna_Nord
0

Haft navelpiercing, men det var bara krångel krångel och krångel. Den blev infekterad gång på gång, spelade ingen roll vad jag gjorde. Tillslut började den växa utåt, kroppen stötte alltså bort den. Har nu världens fulaste ärr.

Detta har även hänt 3st till jag känner, och då har vi ändå inte tagit på samma ställe..

Mvh Jenna

Smullis
0

#64 :O Oj, alla jag vet som tagit i naveln har det gått bra för :)

Zorro_Tiger
2

Just nu är allt jag önskar mig en diagnos och hjälp! Skäms

Smullis
0

#66 Önskar mig också en diagnos och hjälp Skäms Går på utredning nu faktiskt. Hoppas de kan hjälpa mig…

Zorro_Tiger
0

Går du på utredning? Snälla kan inte du pm:a mig oc berätta lite om för vad och hur det går till? :)

Odette
6

Nej va gulliga ni är.. önska sig en diagnos i julklapp, det är nog det finaste jag hört <3 All kärlek till er! Hoppas ni får det så ni kan börja blicka framåt mer sen :')

#3 Du har missuppfattat allt, såna där skor kan man väl inte gå i? Det måste vara nån typ av prydnadsskor Cool

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Scorpio97
0

Jag ska få ny mobil, och mamma har/ska betalat två expansionspaket till sims 3 (300kr st, ungefär) så det kommer delvis räknas som present/julklapp (fyller år sjunde november) och jag är faktiskt ganska nöjd med det.

Men lite simpoints, någon leksak till hamstrarna eller pengar vore roligt (:

Tycker inte det är så viktigt heller. Bästa julklappen blir ändå att ha alla syskonen och mamma hemma i jul <3

//Jessie

Smulipop
0

Om jag inte får köpt det innan jul önskar jag mig en hamsterboll, men här är iaf listan:'

. Pengar

.iPod laddare (jag fick en sladd när jag köpte den, men med den sladden kan jg bara ladda i en data Skrikandes)

.Några privatlektioner på ridskolan skulle inte sitta så dumt heller! XD

.Pengar

.Nytt vitt linne

.Lite andra kläder

.Ny ridväst

.Foderhäst

Humhumhum…. nu blev det svårt här… XD

Om jag kommer på ngt mer säger jag det senare XD

Cafesinner
0

iPod classic
Pengar
Handdammsugare
Värmefilt
Buffy-boxen

Juliastrom
0

Nagellack i matta färger

Greys Anatomy S7

Smink, typ mineralsmink

Nya ridbyxor

Kuddar och filtar till min nya säng

En fin skrivbok

Smycken, är besatt av ringar

Ellen Degeneres bok Seriously… I'm kidding

Piercing, antingen medusa eller off centerlabret

Sen vill ju alltid mina råttöser ha lite nya saker ^^

Cafesinner
2
Juliastrom
1

Ohja, stor kärlek på henne alltså! :D

[Marro98]
0

Uppdaterar min lista:
- iPhone 4s eller 5 vit.
- En siames eller en katt över huvud taget ^^
- Justin Bieber biljetter.
- Justin Bieber grejer. (t.ex: Hans böcker, parfymerna, afficher, mobilskal, sängkläder, smycken, kläder m.m XD)
- Hamster grejer.

Skrattande

Frosstis
0

Uppdaterar, man kan inte få för mycket :P

ny ridväst

ny ipod, med kamera! :P Jag har första ipod touch och det finns inte kamera på den

få hyra Musse eller Zingo ♥ (ridskolehästar) i typ en vecka!

Emmny
1

#61 Det var ju skit snyggt ;) !

Ha det bra !

Jenna_Nord
0

Hade apu i en djuraffär för nåt år sen där dom hade 2 sånna burar. Det tråkiga var att den där svarta metallen rostade typ, och i den ena buren hade själva trappstegen på stegen gått av :S

Kan bero på att dom inte skötte det så bra, jag vet inte :P

Mvh Jenna

Sunset_luna
0

Vem går man till för att få en piercing i höften? har aldrig hört talas om det ens.. verkar ju ashäftigt! *vill ha*

sotlynx
1

Önskar mig en flickvän till Granit… Det verkar inte finnas några inom räckhåll… :(

emmajensennn
0

Jag önskar mig en ny mobil (HTC eller iPhone) och fiskar till ett akvarium jag kanske ska få ha ^^ sen önskar jag att mitt föl vi ska sälja kommer få det bra i sitt nya hem när hon säljs på våren  :)

You can't make a rainbow without a little rain

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.