18/10 (S) VV dvärghamstrar
Då några köpare ändrat sig vilka hamstrar de ska ha, har jag några vintervita till salu. Alla, förtom 1 har chans till att få röd fatty eye då det finns i släkten, men ingen har visat några symtom på det. Alla säljs till sällskap, det finns både honor och hanar. Dessa behöver komma till nya hem så snart som möjligt. :)
Honorna:
Flingans Kquattro Agouti pearl. Henne hade jag gärna avstått från att sälja eftersom hon är så himla härlig. En dvärghamster med sån här stor personlig het har jag aldrig varit med om. Denna tjej är helt otroligt snäll och jag vill att hon kommer till ett livslångt och bra hem där hon får mycket kärlek.
Född 24 April 2012
Pris kan diskuteras. Hemmet är viktigast.
Mapilamis Ella Agouti. Ella är ett litet matvrak och är väldigt snäll och lugn. När hon var liten öppnade hon ett öga lite senare, så det är lite mindre än det andra kan man säga, men det är inget som stör henne. Hon vill gärna vara med och sitta i knät och mysa framför tv:n.
17 November 2011
40:-, pris kan diskuteras
Mapilamis Frizzi Sapphire. Frizzi har alltid varit helt underbar i både utseende och temperament. Supergullig och lite blyg tjej som älskar att mysa. Hon har mörk stålgrå färg precis som sapphire ska ha.
Född 27 November 2011
40:-, pris kan diskuteras
Hanarna:
Flingans No One Like You(Ingen är som du) Agouti . Supermysig hane, en av de snällaste i kullen. Älskar att sitta i knät och springa runt på benen, men det finns alltid tid för mysstunder.
Född 28 Maj 2012
80:-pris kan diskuteras
Flingans Nypon Agouti. Supersnäll men lite blyg hane, han är väldigt underbar så snart man lär känna honom.
Född 28 Maj 2012
80:- pris kan diskuteras
Flingans Night Hawk Sapphire. Supersnäll är nästan det ända man kan säga om honom. Han har lite fart i benen också. I början var han jätteskygg så jag höll på med honom jättemycket och han är hur mysig som helst nu! Hade gärna viljat spara honom om det hade gått.
Född 28 Maj 2012
80:- pris kan diskuteras
Flingans Nam Nam Sapphire. Stor, snäll och lugn kille som har fått cool vinterpäls nu.
Född 28 Maj 2012
80:- Pris kan diskuteras
Teddy Sapphire. Han är en sprallig liten kille som inte har stamtavla men kommer från en uppfödare(min kompis) som från början köpte stamtavle hamstrar och avlade på.
Född 3 Maj 2012
50:- pris kan diskuteras
Hemmen är alltid viktigast!
Bilden är på Flingans Night Hawk
putt 
Jag är intresserad av Frizzie eller Kquattro. Var finns du ? Alla verkar ju helt underbara 
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
#2 Frizzi och Kquattro går ihop just nu med resten av honorna! Ja de är de verkligen! Det gör ont i hjärtat när jag ska sälja dem! De får tyvärr inte användas i avel, men det läste du ju. :(
Jag finns i Köping! :D Jag kan skicka bilder i pm om du vill! 
Ja, gör gärna det ;) tråkigt att dom inte kan/ska gå i avel, får man fråga varför ?
Ha det bra !
#4 De kan få fatty eye står det i #0 ;)
Ojsan , missa det . förlåt ;)
Ha det bra !
#6 men kommer de bo hos dig som sällskap är det inga problem. Skicka pm. så får du bilder. :)
Vet inte om jag kan ha dom om man inte kan ha dom i avel , men vi får se ;) Jag har inte hur mk plats som helst , tyvär :(
Ha det bra !
#8 Okej synd. :/ Men såg nu också att du bor 6 och en halv timme från mig. :(
Hej ronja:) skulle du kunna pm:à mig bilderna på alla:)? Och en liten fråga alla pojkar går dom att ha ihop! Och alla tjejerna ihop?
#10 Hej! Jag har inte iFokus Insider längre visade det sig! :/ min mejl är ronja@flinganshamstrar.se, så mejla så får du bilder på var och en. :)
Alla 5 hanarna går ihop fin fint. Dock är det en av hanarna som bråkar lite då och då, men det blir självklart inga skador på dem.
Honorna fungerar superbra ihop. de 3 går alltså i en Bur och alla hanarna går i en Bur. :)
Ja , jag bor lite långt bort men transport brukar ju ordna sig iaf ;)
Ha det bra !
#12 Jo det är sant. :)
#11 vilkavskulle du rekommendera att ha tillsammans om jag vill ha 3?
Sen är jag ju galet kär i Ella!!!;( ångest!
hmm det är ju i så fall Kquattro, Frizzi och Ella som går bäst ihop, de myser helt dagarna! 
Vilken häftig sapphire Night Hawk var!
Man blir ju lite sugen på att börja med dvärgar igen
.
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#17 Hihi ja han har full vinterpäls! 
Ja de är väldigt underbara, synd bara att jag var tvungen att sluta…. 
#18 Haha men juste, så är det ju!! Fick en liten småchock när jag såg en sån snygging 
Ja, det är väldigt tråkigt
…. <3
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#19 Hihi ja han är riktigt cool nu. 
Ja.
<3
Skulle du kunna mejla min andra bilder på Ella, Kquattro, Frizzi?:) Jag tänker så här att jag har haft tjejer förut och voremkul att testa hanar men det är ju Ella som ger mig problem nu:/
#21 Hihi, hanarna är inte lika lugna som honorna. :) Men såklart är de snälla. Men de har väldigt mycket fart i benen.
Ja det ska nog gå att fixa. :) Kan skicka bilder i eftermiddag! :D