Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 925 ggr
FiffiLiina
0

Helt sjukt

Såg nyss den här annonsen och hoppas att någon har nöjöghet styva hand om de. Tyvärr har inte jag någon möjlighet. Föräldrarna bor i samma Bur och det är ett under att de inte har smått ihjäl varandra. Och ungarna har inga framtassar. Helt sjukt! Vet inte om man får länka men gör det ändå!

Länk borttagen med hänvisning till PUL / Medarbetare

Obs! Visste inte vilken grupp jag skulle lägga inlägget i.

MVH FiffiLiina

[Marro98]
0

Men herregud!! Dessa j*kla idioter!
Så himla synd att ajg inte har möjlighet att ta han om dom Gråter

Jenna_Nord
0

Hade jag inte bott i skåne hade jag hämtat dom omedelbart! Hoppas de är någon i närheten som kan ta sig an dom!

Mvh Jenna

LisaKanin
0

Hur kan två ungar inte ha framtassar? Förvånad Kan det vara någon av de andra som bitit av dem…? Skrikandes

annakarin_li
0

Helt otroligt! Blir så förbannad på hur man kan göra så mot djurSkrikandes. Hoppas verkligen någon vänlig själ tar hand om dem och ger dem ett bra liv.

Jenna_Nord
0

För den som vill se annons så sök på

"Hamsterungar med föräldrar och bur"

Tror inte detta inlägget bryter mot något?

Mvh Jenna

UlrikaD
8

Jag har mailat denna personen och förklarat lite om lagar och hur guldhamstrar fungerar. För det verkar de ju inte ha så stor koll på.

juliino
0

Kan ungarna överleva om deras ben blivit avbitna?

Hemskt att se hur folk behandlar liv. Hoppas att dessa hamstrar snabbt får hjälp av en god hjärtad person.

Anix
0

Ush, jag såg den. Helt sjukt att någon kan göra så!

Hoppas värkligen att någon kan hjälpa dom!

UlrikaD
0

Jag fick svar att hon inte hade en aning om att hamstrar inte fick gå ihop och att pappan flyttade till annan Bur när ungarna föddes. Han blev bara satt i buren nu för att de skulle fota.

Honan och hanen är köpt från en annan uppfödare tydligen och honan var dräktig när de fick henne.

Ska försöka hjälpa till så gott jag kan, dock kan jag inte ta emot någon.

Roonja
3

#9 Men va? Det måste man ju veta! Ibland blir man så trött på folk. Rynkar på näsan

Twisted_T
0

Usch detta är helt hemskt verkligen.

#5 Nej jag tror att man kan skriva så :) Det är bara att länka till blocket annonsen som man inte får göra vad jag förstått det som :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)