Bebismat :D
Hejsan igen :D Bebistrådar på G, nejmen nu behöver jag lite hjälp med hamsterföda till ungarna!
- Bebismat från när dom är små, små bebisar och har precis kravlat sig ut ur boet tills dom inte behöver gå med mamma :)
- Vad brukar dina ungar få/vad får du oftast höra om vilken mat ungarna äter? Behöver hjälp, för tänkte göra lite dom här dagarna och kanske frysa ner…
Ge mig mat-tips och tips på grönsaker mm som ungar kan äta :) Tack i förhand. //Fanny
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Mina ungar får, när dom fortfarande ligger i boet ärtor. Sedan när dom kravlar ut (och öppnat ögonen) har jag alltid välling i en lägre skål, innan dess får mamma hamster välling i en högre skål, så inte någon av bebisarna ska drunkna.
Sedan får mina Barnmat, ägg, kyckling, keso, rå nöttfärs, ris, pasta, fisk, osaltat smör. m.m Allt som mina vuxena får fast i mera mängd. :)
Samt massa grönsaker. Tips på grönsaker - ärtor, groddar, broccolie, morötter, blomkål, vitkål, gurka. Finns såklart en del till grönsaker som funkar bra.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#1: Okej, tack så jättemycket :)
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'