Hamster iFokus

Hamster

Etikettutställning
Läst 1406 ggr
Emmny
0

Utställning !

Den 13/10 är det utställning i Lund ! Vilka ska dit ? Ska inte ställa ut någon hamster , bara kolla lite och hämta en liten Sapphire kille. Hoppas vi ses där !

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

HamsterMarie
0

Bor tyvärr alldeles för långt bort. :/

panini
1

JAG ska ställa ut mina älskade små gerbiler där! ;)

Lite mer fakta: Utställningen annornas av SSv (Sydsverige smådjurs vänner) och är den 13/10 i Botaniska Trädgården i Lund! ;)

nakuta
0

Jag som fått för mig att det ska vara den 20de Förvånad Tur jag är ledig den 13de med Tungan ute

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

panini
0

hihi

[Marro98]
0

Tyvärr är det allderles för långt bort för mig :(

BettaSplendens
0

Funderade på att ställa ut men det krockar med min ridning och jag behöver öva inför min dressyr tävling då :( ska dock kolla möjligheterna ändå :)

nadilda
1

Jag och Aska ska dit! Skrattande Ska bli galet kul! Glad

Alice98
0

Jag bor alldeles för långt ifrån Lund så jag kommer inte! Rynkar på näsan

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

Sarah!
0

Tyvär allderls för långt bort…Rynkar på näsan

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

[Em_I_Am]
0

Jag kommer dit! Men är det inte en Agouti du ska få på utställningen Ebba? ;-)

kimky
0

Vilken förening är det som arangerar? :)

BettaSplendens
0

#11 SSV Glad

Emmny
0

1# 5# 8# 9# vad synd att det är lite för långt att köra , har märkt att dom flesta uppfödare bor i Stockholm eller vid gävle ;)

7# vad kul ! Då får jag hålla ut kik efter dig och Aska då :)

10# Jo , det är det ju :O hahaha , blandar ju ihop allt här !

Ha det bra !

nakuta
0

vet någon tiden för det?

Amor vincit omnia

Emmny
0

Tror Emma sa , 09.00 om man bara ska kolla typ eller 08.15 för incheckning ? är inte säker ?! ;)

Ha det bra !

nakuta
0

Okej, har ju inget att ställa, ska bara dit för att beundra alla dvärgar Flört

vad kostar inträde?

Amor vincit omnia

[Em_I_Am]
0

Bedömningen börjar kl 09:30 och håller på hela dagen. Ska man ställa ut (måste ha anmält innan vilket är för sent nu) ska man checka in kl 08:15. De säger att det är ont om sittplatser så det är bra att ha med sig en liten klappstol eller liknande ifall man tänkt vara där hela dagen. Ska bli så roligt! Fast min ena tjej är tjock så det lär inte gå så bra för henne hihi. Men skit i det. Bara roligt att vara där :-D

nakuta
0

Klart emma det kommer va roligt även om hon kanske är lite tjock, hur många ska du ha med?

Amor vincit omnia

Emmny
0

Var ju ganska nära med mina tider ändå ;) hihi . Kommer säkert gå super får din lilla flicka Emma :)

Ha det bra !

[Em_I_Am]
0

Jag kommer bara ha med Hope, Jemimah och Uneton (och en mus). Men sen ska jag ha med flera tingade hamstrar och möss som ska till nya ägare också. Kommer ställa fler i Landskrona sen. Flera är nu för gamla, för unga eller har ungar precis så därför blir det inte så många. De Campbells jag har kvar känns ju inte så roliga att ställa eftersom jag inte kommer fortsätta med den aveln. Tack Emmny, vi får väl se hehe. Försöker få Jemimah att springa lite extra o gå ner lite, men hon är laaat X-)

nakuta
0

#20, okej, men då är det tur att jag ska till landskrona också, så jag kan få träffa ännu fler av dina unerbaringar Emma Flört

Amor vincit omnia

[Em_I_Am]
0

Jippi vad roligt! :-D

nakuta
0

Ja, skulle vilja ställa mina guldar, men det får vänta tills det öppnas för de igen, så länge får jag åka runt och kika på alla underbara dvärgar, speciellt dina emma då jag så gärna vill ha från dig Flört

Amor vincit omnia

hobbymupp
0

ÅH! Jag som har blivit så hamsterkär senaste månaderna, så roligt med en utställning där jag bor! Dit ska jag, absolut!

#23, varför inte öppet för guld hamstrar? Smitta? Tråkigt då det är just vad jag är intresserad av att utöka familjen med i framtiden (som du vet, det va vi som mailade lite om scooby va?)

nakuta
0

ang inga guldar är för att det råkade komma in papova (alovarilg sjukdom, väldigt smittosam) vid en import som gjordes i höstas, och shf har bestämt att inte hålla utställningar för guldar detta året, många andra föreningar har valt att göra likadant, så utställningarna i år är ändast för gerbiler och dvärgar. Japö, va vi som pma om scooby :)

Amor vincit omnia

hobbymupp
0

#25, Ok, så tråkigt. Men förståligt och ansvarsfullt av shf.

Hoppas scooby hittar ett bra hem snart, jag har inte möjlighet att ta hem en hamster precis nu. Finns han kvar när jag kan det längre fram i höst/vinter så kanske det blir en liten brun fluffis här hemma :)

Kul med utställning! :D Kaninutställningsnörd, så hamsterutställning gör mig superpepp!

nadilda
0

#20 Du får skicka Jemimah till mig så kan hon och Aska gå ut och jogga tillsammans ;) Hon går också på en sista minuten bantning!

Skrattande

hobbymupp
0

Brukar det säljas hamstertillbehör på sånna här tillställningar? :)

nadilda
0

#28 Jag tror det, men inte lita på mig! Flört

Jat har en liten fråga till er som har ställt ut förut, hur inreder ni era pet-boxar?

Emmny
1

Hoppas dom säljer lite tillbehör där :D

Ha det bra !

nadilda
0

Bara två dagar kvar! Skrattande

Vad står på era packlistor?

Emmny
0

Ja nu är det inte långt kvar ! Ska väl bara ha med en transport Bur så jag kan hämta hem min lilla Drulle från Emma Kyss

Ha det bra !

[Hamster Älskaren!]
0

Putt :)) hur gick det nu då :D

hobbymupp
0

http://dayviews.com/hobbymupp/2012/10/13/

Var där en liten stund och tog några få bilder :) Främst på råttorna dock, men ändå! Fattade nada av vad som var "bra" och "dåligt", så nu förstår jag hur nykomlingar känner sig på kaninutställningarna xD

Emmny
0

Det gick bra tyckte jag, fast jag hämta bara Einar ( Drulle ) . Han är underbar , inte blyg längre utan har väldigt mycket spring i benen. Och han är ju bara så söt !Kyss

Ha det bra !