Slugawoos Puffin
Sööt ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#3 Hon tackar!;)
MVH FiffiLiina
Puffin bär även på genen diluted (dd)
MVH FiffiLiina
Så fin!
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#6 Hon tackar för den fina kommentaren. :)
MVH FiffiLiina
"Puffin bär även på genen diluted (dd)"
Vad betyder det, jag är inte så insatt
Men hon är jättesöt
Det betyde att hon bär på en gen som heter diluted. Diluted är en gen som gör att färgen bleks. Så att en svart som är diluted blir blå. Hoppas du förstår! Hon tackar! :)
MVH FiffiLiina
ser ut som om hon trivs redan nu! :D
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
#10 Hihi, ja hon vart mycket glad över sin nya Bur och trivs mycket bra. Tog upp henne för att göra det som du skrev i pm men sen fick hon direkt gå ner i buren igen (vill ju att hon ska få göra du hemmastadd först innan jag lär känna henne). I alla fall så såg det jättebra ut. :)
MVH FiffiLiina
#9 Tack, då hänger jag med lite mer:)
#12 Det var så lite så!;)
MVH FiffiLiina
Åh, är supernöjd över denna tjej. Tack Slugawoo! Redan dag två tog jag upp henne och myste med henne och hon är inte ett dugg blyg eller så. Hon komme fram när man öppnar och när man upp henne så är hon riktigt gosig. Tyvärr så får det dröja lite med bilder. Hittar inte laddaren till kameran och den är helt urladdad tyvärr. Men så fort jag hittar den så kommer bilder så håll ut! ;) Hon är lite liten så jag håller på att få upp henne i vikt och hon går upp 5 gram varje dag så hon blir större;)
MVH FiffiLiina
Åh, vad glad jag blir att ni trivs tillsammans :D
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
Ja, jag med:)
MVH FiffiLiina
Bilder kommer ikväll eller imorgon :)
MVH FiffiLiina
ÅÅ, vad söt… liknar mina lite med öronen. 
ÅÅ, vad söt… liknar mina lite med öronen. 
Oops, råkade skicka det två gånger.
#18, #19 #20 Hon tackar så mycket! :)
MVH FiffiLiina
#23 Nämen, hahaha! Så söt! 
Det var det jag hade att bjuda på. Resten blev jättesuddiga. Jag lovar att det kommer fler bilder när jag hittat laddaren. :)
MVH FiffiLiina
#24 Ja, hon ser lite galen ut men hon är så söt ändå! Hon tackar! :)
MVH FiffiLiina
Jaha, vad söt hon är! :)
MVH FiffiLiina
Förlåt att man skrev på din sida då.