Piper
Hej min hamster piper då man ska ta upp honom, är de för han är rädd eller något? eller bara inte vill eller vad?
Han är antagligen rädd eller så har han ont!
//Flöffo
Han är bara 10 veckor och gjorde de inte hos ägaren igår, men kan de vara för att de är nytt och så ,så han inte känner sej riktigt hemma än?
Det har bara gått en dag , ha tålamod!Ungen är säkert väldigt rädd och förvirrad.Du vet väl hur man tämjer en hamster? 
//Flöffo
#3 heh ja jag har haft typ tusen hamstrar då jag va mindre men dom liksom var ju så snälla sen hade jag dom som ba pep å tjosanhoppsan o.s.v och dom typ bet mej då jag väl fick upp dom så min kompis fick överta dom ^^
#4 men ingen utav dom andra hamstrarna gjorde så bland dom första jag hade, sen vaknar han inte heller om man bara öppnar buren och han är nästan aldrig fram eller någon ting och börjar jag prata åt honom så rör han inte ens på sig
Han var framme idag då jag kom hem för att han hade rivit ner taket på huset, då stoppade jag in handen och la den breve matskålen han blev givetvis ganska rädd men efter ett tag började han våga sig fram och slicka på min hand men vågade sig inte upp sen smög han tillbaka in i huset