hur stort bor era hastrar?
Jag har dåligt samvetet för att Jerry bor i en miniduna. Önskar så att han och Vilgot hade kunnat komma övrerens med de två försöker bara kastrera varandra. :-(
De andra hamstrarna bor större men lille Jerry drog nitlotten och får bo i minidunan.
Hur stort bor era hamstrar?
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Boris bor i buren på bilden, Dura fun tror jag den heter. Jag har dock tagit bort det översta hyllplanet och plasthuset. Har en hängbro och lite andra klättersaker istället. Måste erkänna att jag egentligen inte vet om det är lagom eller ej för en guldhamster men han verkar trivas. . . .
Trist att du ska känna dåligt samvete för lille Jerrys boendesituation men det måste ju iallafall vara bättre än att slåss=) Och såå liten är väl inte en minidura, dotterns kompis har sin guldhamster i en sån=)
Jag har varsin maxi-duna (tror dom heter så) åt mina tre småttingar (:
//Jessie
Min guldhamster bor i den största samla-lådan. Fast såå stor är den inte, för den är ju stor upptill och sen går det inåt hela vägen ner.
Tycker inte du ska känna så mycket dålgit samvete, det är jag som borde det! Jag hade Puff i en miniduna hela första året, vet inte hur länge 
Det är ju bättre att han bor där än att bli kastrerad :)
I en mellanduna (som jag ju köpte av dig! :D ) bor Harry.
Mina bor i 130l SAMLA-lådor, duna fun och 45l SAMLA-lådor. 
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Mina bor i 130l SAMLA, 100l akvarium och ca 120l akvarium.
min guldhamster bor in en Bur på 80x38x50 :)
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Mina bor i 130liters SAMLA, men lilla Lucy ska snart få ett akvarium då hon för tillfället bor i en mindre Bur!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Problemet är ju rätt lättlöst, bara att köpa ny Bur.
100*40*40 cm har min tös.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Cummin bor i två 130 liters samla lådor som sitter ihop med ett rör och Puff bor i en tre vånings Bur som sitter ihop med en 65 liters låda :)
Casper bor i 120 cm akvarium o elliot i 60 cm akvarium! (:
Har en "Hamster Sky metro"-bur. Den är 80x50x50
Min lille Kermit bor i två stycken dunaburar, som i inlägg #1. Har kopplat ihop dem emd rören, så den ena halvan består av lek- och aktivit, medan den andra är mat-och sovhörnan. Funderar på att beställa hem fler rör så att jag kan koppla ihop fler burar, det känns så himla onödigt att så fina burar skall stå tomma nu när jag bara har en hamster kvar…Får väl komma på någonting, haha :)
Min guldis Brage bor i den största samla lådan. Jag skulle gärna vela köpa en till och lägga ett rör i mellan så att han har två, men det duger fint med en. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥