Pinsamt värre
Jaah idag hade jag full rulle med hamster köpare. Så nu har jag 5 hamstrar mindre.
Jag har jobbat jätte mycket med dessa ungar för att få dom tama men det har varit jätte svårt med skola och 13 marsvin 2 hundar.
Så 10 helt oplanerade ungar var inte det roligaste..
Ruben flyttade till en vän Fridolf likaså.
Gilbert flyttade till en tjej med hamster vana.
Ida flyttade till en barn familj och när familjen skulle hämta henne och jag tog upp henne en av gångerna blev hon jätte rädd och kissade på sig och skrek fast jag satte ner handen och var jätte försiktig hon har aldrig gjort det förut.
Vida flyttade till en helt underbar familj med en 12 årig dotter som verkar jätte engagerad. dom gick hälsa på mamma Vittra och då naffsade Vittra på mamman till dotter så hon började blöda 
Och så berättar jag att pappan ofta rymmer när jag är på väg och ska ta upp pappa Nemo och då ser jag att han har rymmt "ööh jaah han har rymt" var min kommentar. Pinsamt, inte det bästa första mötet med deras nya hamsters föräldrar…. 
Haha, toppenstunder för köpare 
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#1 Jaah En unge som kissar på sig och skriker men den har aldrig gjort det förr och så ska man stå där och förklara det helt illröd i ansiktet
Och så får dom träffa mamman som biter dom och pappan som är på rymmen undrar vad dom tänker vad det ska bli av deras ungar 
Haha! Så pinsamt,,, Illröd som en tomat i ansiktet ;D
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Ohh, vilket mardrömsscenario:/ stackars dig!! Tur dom inte drog sig ur iallafall:-)
#4 Ja det var skapligt jobbigt.
Som tur var det dom två mest förstående familjerna som råkade ut för det här. Vildvittra känner sig inte alltid trygg med nya mäniskor och det var länge sedan någon ny mäniska var här hemma så jag glömde totalt bort det och lämnade bara över henne utan någon tanke på stackars Vittra och Marina som blev gnagen på 
Det där med lilla Ida vet jag inte alls vad som hände är helt mållös. Hoppas det löser sig, Nya familjen verkade seriös och kunnig. mammain i familjen skulle pyssla med Ida i början tills hon var äldre och lugnare. Skulle det absolut inte funka tar jag alltid tillbaka henne.
Pappa Nemo hittades bakom tvättmaskinen…fick lova mamma att köpa en gallerbur, hon är trött på att behöva klippa upp soffor för att få tag på honom och extremt trött på hamster ungar…
hehe de fick med andra ord se hur hamstrar kan vara, rymmare och provsmakare 
nu vet de om det å behöver inte bli överaskade.
Hahaha kan nästan se allt framför mig! Hihi!
Men som #6 skrev, nu har dom vart med om det värsta typ ;) Så ingen risk att dom blir överraskade senare. Haha
Mvh Jenna
Haha! Förlåt, men kunde inte låta bli att skratta, :'s Så pinsamt!! Tur att dem valde att köpa iaf då! Har du hittat pappan då?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#6 #7 Inga överraskningar för dom inte ;)
#8 Nej förstår det. Min mamma skratta med och min kompis med.
pappan är hittad skerv om det i #5 ;)
Åh, vad pinsamt!
men det var ju precis vad som hände Jessikas mamma. Coconut har aldrig någonsin bitit mig eller någon annan, och när Jessikas mamma höll henne bet hon. Det var så pinsamt.
Men Jessika visste som tur hur hamstrar är och att coconut tyckte Jessikas mamma var en ny likt. 
#10 jag kom och tänka på det! Jag har ju läst att hamstrar lär sig känna igen sina ägare och Vittra biter aldrig mig eller Jessika, Hon är väldigt van av att bli hanterad av oss.
Dolly bet mig första gången jag höll i henne, dock luktade jag mat.
Har för mig att Cocunut nafsade Jessika någongång med.Men det har aldrig hänt igen med varken Dolly eller Coconut.
Kan det vara att dom tycker det är lite kusligt när dom hamnar i någon helt nys händer?
Som tur var sa Marina hon som blev biten till mig att det inte var något att skämmas över utan att det är sånt som är så roligt med djur överraskningen man vet aldrig vad som händer ;) Tyckte dom var så bra så jag ville inte ha en enda krona ungarna hade en symbolisk summa på 50 kr men på väg ut smussla hon åt min mor en 100 lapp. Där pratar vi om en hel mysig människa. Pengarna ska gå åt att köpa en gallerbur åt pappa Nemo kan tyvärr inte ha ett akvarium just nu och behöver något rymmnings säkert.
#11 Det kan det säkert vara, ni hade ju helt nya lukter. 
Puuh dagens köpare fick ett mycket bättre bemötande en gårdagens. Idag klättrade hamsterungarna upp på min arm och upp på axeln och var jätte goa inga skrik och kissa på sig inga bortsprungdna föräldrar eller bitiga mammaor. Var skapligt nervös inför besöket vill jag lova.
Ser lite roligt ut i djur rummet just nu. Har som sagt en massa marsvin och på en av marsvins burarna så fick jag ställa mamma Vittra som fick flytta in i en rymmningssäker gallerbur (eftersom hon rymmde till Nemo och då parade dom sig) Nu står pappa Nemo mitt emot i en rymmningssäker gallerbur (eftersom han alltid lyckas rymma) Så båda föräldrarna är bakom galler med utikt över varandra
Ser lite små kul ut.
Hmmpf…Sista hamster köparen avklarades idag. Det var lilla Belindas tur att flytta! Belinda och systern Elma fick flytta in i en Antonius låda och fick ett hus ett rör en toalett osv. Köparna kom och jag lyfter på huset tar ut Belinda och låter dom hälsa och sen ska dom få hälsa på systern Elma..Ehmm jaah Elma är borta..Hon har lyckats ta sig upp på det höga huset som stod i mitten av buren och kasta sig över kanten. Hittade henne senare bakom tvättmaskinen sovandes med sin nya polare dammråttan
Fick till slut ut henne med hjälp av en pinne och hon var skit rädd och skrek. Nu lugnar hon ner sig i buren med mumsig Barnmat och hon fick tillbaka sitt älskade pringelsrör.
Ska inte berätta för mamma hon klagar redan över att hamstrar är så tråkiga dom bara rymmer. -_-