Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 985 ggr
Smulipop
0

Lekhage!?!

Hejsan! Jag tänkte låta min guldis vara fri litegrand i ett rum, utan farliga saker, men jag hade tyckt det vart ännu säkrare med ett stängsel!

Vad använder man för stängsel, och finns det stängsel som man kan flytta på? Snälla svara, jag tänkte testa det med en gång om det verkar som nåt bra!Glad

Tacksam för svar!!!!!!

Smulipop
0

SNÄLLAAAAA!!!!!! Skriv….Gråter

Äsch, då får hon gå lös i rummet nu, så om jag får några svar så tar jag väll det imorn då,…Obestämd

MadeleneL
0

HÖNnät

[SelmaP]
0

Du kan såklart ha henne lös i rummet, men akta dig för sladdar, hål där hon kan gå in, farliga & vassa material m.m!

Dessutom måste du ha uppsikt HELA tiden!

Dessutom kan man göra en egen hage, ha kartong eller något som stängsel!

Smulipop
0

Aa hon ÄLSKADE att springa lös! Nu e hon så speedad i buren för att hon vill ut igen! Jag önskar jag kunde lägga ut kort, då hade ni fått en hel historia!!!Skrattande

Jag lade hennes för Hjul som jag har tagit loss för att den är för liten uppochner med godis inne i, och hon gick in och ut några gng!

Sen ställde jag upp ett hinder, och några träbitar så det blev som ett hål, och godis innuti, den gillade hon också! Sen lade jag mitt hemmagjorda rör, den gillade hon nog mest! Hon sprang framochtillbaks!!!SkrattandeSkrattandeSkrattande

Tack för alla svar!!!

Bra ide båda av er!!!