Topas på rymmen.... -.-'
Idag så har vi städdag & så kom mamma upp på mitt rum & så myste hon lite med Tindra & så skulle hon sedan mysa med Toppsen.
Då såg jag att han inte hade ätit upp sin mat…
& han kom inte när vi lockade på honom.. Så vi började att rota omkring i buren utan resultat -.-'
Då fick jag panik för min dörr hade varit öppen hela morgonen.
Ingen aning när han rymde men vi fortsatte att leta i mitt rum. Vi flyttade på soffan & kollade under garderoben & andra ställen som Tindra brukade vara på när hon rymde.
Så jag gick ner & hämtade majs, sallad & lite russin som jag la ut på olika ställen på övervåningen.
Jag var nära på att gråta många gånger eftersom att jag inte ville att han skulle försvinna :'(
Men så kom jag på att Tindra brukade vara under mina inbyggda sängar (Har två i mitt rum) Så jag kollade i min men där var han inte.
Så kollade jag sedan i min systers (Hin sover dock inte där längre)
Jag & mamma hjälptes åt & så sa jag att vi skulle leta efter ett mjukisdjur som rörde på sig.
Så började mamma att skrika & bah "DÄR ÄR HAN!!!"
Och jaa… Där var han.. LIVRÄDD.
Stackars lilla gubben. Så sprang han omkring som en galning & så försökte jag att locka på honom men han var allderles för rädd. Men tillslut fick jag tag på honom! :D
Han har nyss vräckt i sig en skål full med mat & ligger just nu & sover :'D
Vet inte vad jag skulle ha gjort om vi inte skulle hitta honom<3
OJJ!!!!!!! Stackars Topaspojken! Tur att ni hittade honom!
Jag skulle egentligen vilja komma till er idag men Melissa tänker visst inte städa sitt rum för min skull ens… Då kommer jag ju aldrig kunna komma till er igen!
NAAAAAAAAAJJ……………
stakars dig och Topaspojken tur att ni hittade honom 
Hon städar nu ^^
Ja jag blev så glad när jag fick se min lilla teddybjörn :')
Kunde ite sluta att krama & pussa honom<3
Vad skönt att du hittade honom! Usch vad jobbigt det är när de rymmer, man blir ju alldeles förstörd. Tur at det oftast går bra.
/Ingunn
Ja håller med dig!
Jag fattar inte hur han kom under sängen?
För det är typ en meter upp till madrassen :/
#3 gör hon! Va bra! Jag förstår att du inte kunde sluta pussa henne, Smulan har inte rymt än, hoppas att hon aldrig kommer det heller! På tal om Smulan, hoppas du inte tog illa upp om att jag kallar henne Smulipop, det var bara det, jag tycker det e så snyggt! Och när Mel började kalla Silla För Sillipop tänkte jag att du kanske inte tyckte om det, då sa hon att du inte brydde dig, och då tänkte jag att du inte skulle bry dig om Smulan heller…. lessen…
Jag kan sluta kalla henne för det ifall du vill..

#5 vet du hur han kom ur buren?
Thats not a big deal!
Ja jag tror att han klättrade upp på vattenflaskan eller gnagarsticksen som hänger vid kanterna.
#8 ok….
Tror du det? aa nu vet ju inte jag jättemkt om hur akvariet ser ut, men det borde väll vara det mest tänkbara! (jag vet lite hur det ser ut, har sett på artikeln "Topas nya bur")
Ja jag tror det för han kan inte ha tagit sig ut på nått annat sätt :P