Sand i buren (bilder)
Förlåt för två inlägg på raken! Men måste bara visa..
Jag har fixat ett minibeach till Puff!
När jag höll på att sätta upp den såg den jättestor ut men när jag fyllt den så såg den liten ut :) Puff älskar den! Han går dit hela tiden och går runt och runt och klättrar på stenarna, och han GNAGAR på färskplockade pinnarna! Han gnagar aldrig på de :D Jag har plockat 7 st hehe.
Jag tog ett mjölkpaket och satte ihop de med en svinstark tejp och fyllde hela inhägnaden med 1-2 cm Sand och stenar och pinnar :) (jag flyttade dock på maten)
Jätte smart ju :D
Jätte fint! :) Vart köpte du den stora trä-saken? Och vad kostade den? :D Eller är det kanske flera saker som du har satt ihop? Hoppas att du kan svara på alla mina frågor…
;)
Så söt Hamster !!!!! <3<3<3 vad heter den :)
Åhh så söt och väldigt sött namn också (min hamster heter också puff) hehe
#7 menar du ställningen? :) Jag fick den i julklapp av min pappa men jag kan fråga strax! 
#8 Det tycker jag med
Han heter Puff 
#9 Hihi ja, sötaste namnet i världen 

#7 Man kan köpa sån lekställning här: http://www.pwss.se/product.php?productid=16239&cat=1662&page=1
#10 Ja, den var ju jätte fin! Skulle vilja ha något liknande till Aurora… Har du någon bättre bild på den? Alltså där man ser den framifrån? :)
Lite OT, förlåt, men hur har du fått fast den där träställningen i samlan? :D Har samlor och funderar på att köpa den! :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
squash97: han köpte den på Hornbach. Frågade inte priset eftersom det var en julklapp, men kanske, 200+? Sånna grejor är dyra ;)
#13 Helt ok :) Pappa borrade hål i samlan, sedan stoppade han in skruvarna där och satte fast den bara :) Om du köper en sådan kommer du nog fatta
Det var enkelt :) Sedan har jag slängt det där nätet pga risk för att han skulle kunna fastna, sen har jag inte stegen där för att han ändå inte kan klättra på den :) (har kvar den men inte i buren)
Ett minus med ställningen är att det är ett hål under huset, så om man försöker få upp hamstern och har något han kan stå på under kan han klättra upp i hålet och inte ivlja komma ut ur huset x) Men den är jättebra och men får en extra våning liksom 
Ahaa! Grymt coolt iaf, och snyggt! :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#14 Hornbach säger du… :) Jo, tyvärr är de ju oftast dyra ;/
#166 Tack så mycket 
#17 Jaop, den är ju också ganska stor men den är värd priset tycker jag :) Puff springer upp och ner hela tiden och har superkul.
Guud va häftigt! :D
Tack 
Åh, vilken super idé!
Hoppas att min hamster Chicko har det lika kul i himlen nu, som din hamster ser ut att ha hemma hos dig.
Skulle lätt lånat idéen om min hamster fortf. hade levt.
#22 Ja, det var väldigt uppskattat. :)
Har har det säkert jättebra där uppe, springer på stoora sandytor och ängar med massor av gott :D
Mysig Bur! Där trivs hon säkert :)
Det gjorde han! Har ändrat om nu ^^
Han är en kille.. 
:) oj missade det, han då :) Är det en samlalåda?
Haha ;) Japp, det är den största 
grymt! Ska nog göra så med mina med!
Ja gör det, det är uppskattat :D
tror dig :)