Vilken hemsida?!
jag har lite beslutsångest. Har suttit och gjort en ny sida men vet inte vilken som jag nu ska använda som uppfödarsida. Lite röster skulle uppskattas :D
svart eller blå? motviera! :)
http://slugawoo.wix.com/mirakos#!valkommen/mainPage (Har dock inte hunnit fixa galleriet än :P)
http://slugawoo.wix.com/slugawoo#!valkommen/mainPage
man måste ha chrome för att se hemsidorna.
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
Den blå 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
blå!!
jag gillade den nya bäst. :) Fast den äldre var ju också fin såklart. 
jag vill gärna höra motivationer så jag vet vad jag ska tilläga/ändra osv :D
Mvh Miranda
Jag gillar den blå bäst. Jag hade dock velat se mer fakta om dig och bilder kanske på en egen sida. Sen hade jag gärna sett mer fakta om uppfödningen på en sida och bilder på burar osv. kanske.
Sen är det ju bra med mer säljinformation, hur det fungerar när man köper hamster av dig, vad man får med och vad för garantier som finns osv.
Mer om vad du inriktar dig på med din avel hade varit bra att ha med.
Hade gärna sett mer fakta på faktasidan t.ex. en om skötselråd.
Mer fakta om olika burar och deras för-och nackdelar, samma med burströ (fler alternativ och mer fakta).
Jag hade nog tipsat dem att välja lite större burar och Hjul istället för bara minsta lagliga.
Kanske inte tipsa om lufthål i samlan då det ger för lite luft utan istället sätta fast något galler el. dyl.
Det är vad jag kommer på nu :) Jättesnygg hemsida!
#5 tack, det ska jag verkligen ta och fixa ^^.
varför tyckte du att den blå va bättre? :)
Varför tyckte ni andra att den sidan som ni sa var bäst var bättre än den andra?
Mvh Miranda
#6 Jag tyckte den var väldigt egen, man kommer ihåg den och kopplar den till uppfödningen mer.
Tycker den är gladare med, gillar färgen helt enkelt :)
den till vänster :) Den svarta :P den andra är så ljust blå att den sticker lite i ögonen…
Tycker färgerna går bättre ihop på den mörka och det är lättare att läsa :)
#8, #7 ja det är precis det jag tycker också, jag gillar båda men jag kan se fel i båda också. och det som ni påpekar är det jag sitter och funderar på… vilket av dom som är bäst dvs.
glad/personlig men nästan för stark färg
eller mysig/lättläst men mer anonym
:/
Mvh Miranda
#9 Tänk igenom en bättre färg som inte sticker i ögonen då? Jag själv ser det inte men ser ju såklart olika ut på olika skärmar :)
Jag tyckte den blå såg "renare" ut i designen, men skulle nog skippa flashen när man byter sida, det blir lite långsamt då. er info och bilder.
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
tack för all feedback!! ska behålla den blåa och fixa till lite mer info om allt
:D
Mvh Miranda
Jag gillade den mörka, den blå var jobbig att läsa då färgen stack i ögonen.
Tänk på att göra hemsidan kompitabel med alla webläsare, det är inte alla som har chrome. Gör den även läsbar för dem som har talsyntes, det ger ett proffsigt intryck om alla oavsett dator, webläsare eller funktionshinder kan läsa sidan.
Förörvigt så såg den mörka bra ut med safari, den blåa fick en del fel.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
jag tror att jag har gjort så att den funkar på explorer och firefox nu iaf, är det någon som har explorer som kan kolla för det fungerar för mig…
dock har jag ingen aning om hur jag ska göra den kompatibel med safari :/ får ta och klura på det
Mvh Miranda
Om du följer W3 standarden på all kodning så ska den fungera optimalt för alla webläsare.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
någon som använder safar, explorer och firefox som kan se om det fungerar nu. funkar för mig när jag kollar men jag vill vara säker.
Mvh Miranda
Har firefox och har fungerat jättebra här hela tiden.
ok det är bra :D
Mvh Miranda
Den blå var snygg :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag håller med om den blåa, den är ljusare och ger ett trevligare uttryck känns gladare!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Röstar också på den blåa! :)
tack alla :D
är det någon som har mer ideer på vad jag har missat på min hemsida eller bara har kritik. bring it :D
jag har bestämt mig för att det är den blåa sidan som gäller ^^^
Mvh Miranda