Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 2493 ggr
sammy_sötnosen
0

Hamster-bebisar :/

Snälla hjälp mig, och svara på detta:

mina hamstrar har råkat para sig, vet inte alls någonting om sådant, hur gör gan med dem små hamster-bebisarna!

Dessutom har vi räknar ut att vi är utomlands när hon får ungarna och då passar min mormor hamstrarna och det ända hon vet om hamstrar är att dem är högjydda på natten och att dem behöver mat!Skrikandes

SNÄLLA SVARA & KOMMENTERA!

[Sniff]
0

Hur gamla är hamsterhonan? Ge henne riktigt mycket näringsrik mat, om du söker här så får du upp en hel del trådar och tips.

Kanske du kan be någon med hamstervana ta hand om dina hamstrar istället? Var bor du?

sammy_sötnosen
0

Tack för svar och hon är…ca ett halvår

hmmm…känner ingen med hamstervana :(

jag bor i skåne vid lödde

[Sniff]
0

Guld eller dvärg?

HejPåDig
4

Det är inte 100% säkert att parningen tog.

HamsterMarie
0

Hur länge han de para sig? Var det bara några sekunder är det nästan helt säkert att det inte blir några bebisar.

Zorro_Tiger
0

Hur kunde de råka para sig? :O Ge hamster honan MYCKET näringSrik mat och håll kol och sådant så mycket du kan. Läs i trådar m.m här på hamster iFokus och m de va dvärgar så läser du ju på dvärghamster iFokus. Lycka till! :)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

sammy_sötnosen
0

det är en guld, vi vet inte ricktigt hur länge dem para sig.

aaa jag hoppas att MORMOR ger hon mycket bra mat, och på midsommar släppte vi dom i en inhängnad och då så mamma helt plötsligt att dem papade

sig och tog bort dem från varan Obestämd

Frosstis
1

Finns mycket du kan ge till hamstern som är näringsrikt. Barnmat, broccoli, morot, spenat, persilja, sallad, pasta, köttfärs, m.m m.m. Skriv upp en lista på vad din mormor ska köpa så köper hon det och du ger henne pengar (om hon inte bjuder på det förstås) och sen säger du hur mycket av allt hon ska ge per dag :) När ungarna kommer måste hon ha mer för att kunna producera mycket mjölk.

kram och lycka till! Glad