Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 1172 ggr
veomi
0

Mer aktivering för hamster?

Aktivering för hamster.

"Räcker" de att ha en guldhamster ute i  hallen/sovrummet sa han far springa av sig 30-60minuter? Sedan ha ett par leksaker som toarullar fyllda med papper och/eller godis, ha godis/mat gömt lite här o var i buren. Eller är de nagot mer man ska/kan göra sa han inte blir sa rastlös efter detta? Min försöker att skutta ut fran akvariet (kraffsar pa) sa antar att han vill ha ännu mer aktivering eller vad tror ni? Ska testa att göra en labyrint imorgon kväll ocksa :)

detta är min första hamster sa vill vara pa säkra sidan därför jag fragar sa himla mykt Cool han är snart 9 veckor om de är till hjälp och har haft han i snart 1 vecka Skrattande är sa himla glad!!

" Dont dream your life, Live your dream "

Gaiezza
0

Har han något springhjul? :)

Bacon, svaret är bacon. 

veomi
1

Hört att de inte ska ha motionshjul, när de är sa sma? :P men när han är kring 5 manader sisadär kan jag ta fram ett Hjul.

[Ren]
0

#2 Japp du har rätt.

Och jag tycker att det låter okej. Men du borde kanske ha en plats var hamstern kan springa 1-2 timmar varje dag. Det ska jag göra i alla fall (jag tänker minst 2 timmar så vi kan lära känna varandra och ha det roligt). Hamstern är ju i buren hela dagen.

[Ren]
0

Får vi se bildar av hamstern och buren? :)

veomi
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jora ska försöka ordna en bild pa buren imorgon när de är ljust ute :) här är en bild pa min sötnos. (den är tagen dag 2 sa var lite svart att fa med han pa bild da :P men lite kan man se iaf?)

veomi
0

#3 hm nu kommer jag inte pa vad de heter, menar du som en liten "gard" som man kan köpa lite här o var med staket omkring? just nu far han springa omkring lite i hallen och i sovrummet. ca.20-60min per dag pa kvällskvisten.