transportbur
hejhej jag har 2 frågor ;1 Är detta en bra storlek?? vet ej måtten men se det ut som det?? 2, Ska man ha en massa spån eller vad mer?
ser jättebra ut!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#3 tack,;)) men ska man ha en massa spån i??
Javisst, en massa spån i.
är det ett Hjul i?
Mvh/Ellen<3
Aa :P
vrf?
ser ju väldigt litet ut…..
Mvh/Ellen<3
Inte vet jag…?
???????

Mvh/Ellen<3
hur länge ska du ha han där då? bara för att flytta över han någonstans? såklart du ska ha spån i.
det ska vara minst 5cm spån 
Okej tack då vet jag, jag kommer använda den till stugan alltså när vi åker i bilen.
Jag visste att man ska ha spån iden men jag menade hur mycket :)
Sk du transportera en guldis i den? om ja då hade jag plockat ur hjulet…
Är det en guldhamster som ska vara där i? I så fall borde du plocka ut hjulet, det är för dvärghamstrar.
"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"
personligen tycker jag att i en resebur ska det finnas så lite som möjligt med inredning som Hjul,skål tungt hus etc. en toarulle som hus el en liten kartong och mkt spån,el annat burströ är det bästa.
tänk om det händer en trafikolycka och hamstern far in i hjulet med huvudet el får skålen på sej, hur går det då?
#17 Har ingen aning.
Det är till en dvärg.
#19 Om jag ändå kunde. :P
ja känns lite onödigt med Hjul i en transportbur och det såg väldigt litet ut även för en dvärg. Men det kanske inte spelar nån roll om hamstern inte springer i det? :)
Mvh/Ellen<3
20# Jag har en likadan transportbur fast större och jag har tagit ut hjulet och matskålen. Så det ska gå att ta bort
#22 Det går att ta bort Hjulet men ej skålen. Den sitter i, och det är väldigt praktiskt att ha matskål för den kan ej göra sig illa i den. (:
var hittade ni dom där transportburarna? verkar fina