Rekommenderande burar?
Hej! Skulle behöva lite burtips! Något av dethär skulle jag vilja fanns: - Att det är en Bur för två, alltså som denhär: http://www.pwss.se/product.php?productid=13589&cat=1688&page=1 - Mycket utrymme för roliga grejer - Helst burar som är praktiska, t.ex som kan stå på varann eller sitter ihop Är jättejättetacksam för burtips! :D
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag rekommenderar stora dunor.
Jag skulle nog säga att den där buren är för chinchillor, inte till hamstrar tyvärr.
Jag hittade den här buren. http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/bure_loebegaarde/hamsterbur/metal/metal_over_1m/255625
#1 eller för råttor 
#2 Gud så snygg!! Men det är väl en trappa som går uppför till den andra våningen..? :/
Justin Bieber - 23/4 13 
#4 Du kan nog stänga för det med galler, glas eller trä. 
#4 men man kan väl ta bort stegen och täppa för luckan.. ;)
Haha, man får väl göra det! ;) Är bara rädd att nån av dem ska riva upp det då de är helt galna i varann… hehe ;)
Justin Bieber - 23/4 13 
…eller så byter man ut botten. Jag kan inte svära på att jag ser rätt nu, men det ser onekligen precis ut som klassiska burbottnar för kaniner, typ Dogmans 120-burar som väl har ganska precis de måtten. Har man nån kaninbur liggande kan man ju alltid prova.
Annars borde det väl gå utmärkt att helt enkelt limma fast en plastskiva på hålet och hålla koll på ifall hamstern hittar skivan och börjar gnaga på den. Men med mycket att göra och gott om strö för att minska risken att hamstern ens hittar den fastlimmade biten borde väl risken vara högre att hamstern på våningen under klättrar upp och tuggar på botten.
Finns plåtslagare annars. Ognagbar botten och så ställa undan originalbottnarna så de är i toppskick om man vill sälja buren längre fram kanske vore något att ha i åtanke :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Den här var ju också cool!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'