(S) 20/5 dvärghamsterhane hybrid
Jag måste nu sälja eller ge bort min dvärghane pga brist av tid då jag måste börja fokusera mer på skolan. Hemmet är viktigare än priset!
Hans mamma är Hybrid från djuraffär och pappan är rysk vintervit från uppfödare. Jag finns i Katrineholm men kan transportera en bit. (På lördag ska jag till Nyköping). Med honom får du ett Hjul, ett hus och lite mat. Du kan även få köpa ett akvarium (100kr) eller en duna (150kr). Han bor själv då han bara gick ihop med sin pappa som nu inte finns i livet längre. Han skulle egentligen bo med sin broder också men dom gick inte ihop.. Man kan ju testa att sätta ihop honom med en annan hane men jag tvekar att det kommer gå bra.
Hoppas att det finns någon som har plats för en liten pojke till..
putt
Ingen som är intresserad? Bild går att få, och priset på honom kan vi diskutera tillsammans.
Jag skulle vilja köpa men bor i Nacka, en bit bort så det går inte.. Och + att vi ska få ungar
i sommar och så blir det fullt… 
Hoppas den lilla hamstern kan få ett nytt och bra hem!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Aj då, vilken otur! Ja vi får hoppas på det. :)
Om jag känner att han kommer till ett rätt hem så skänker jag bort honom, vill bara att han ska komma till ett bra hem där han får den tid och kärlek han behöver!
Jag kan ev vara intresserad :) Bor i Katrineholm, så det blir inge problem med transport :)
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
#6 Åh vad kul!! Nej transport fixar vi lätt då. :) Om du har frågor osv är det bara att du frågar :)
#6 Är du intresserad fortfarande? Jag skulle verkligen bli jätte glad om du kunde ta emot honom! :)
putt