Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 755 ggr
Candela
0

Vill ha! Men ingen bra idé..

Hur väljer man mellan känslor och förnuft när man har hittat en söt hamster + stor dunabur för 200 kr på blocket, vars ägare dessutom bor 500 meter ifrån ens egen lägenhet?

Det blir svårt med resor med två hamstrar. Varje sommar är jag ute på landet 2 veckor, och varje jul hos mina föräldrar 1 vecka. Ska man ha en dubbel uppsättning burar?

Eller ska jag stå emot suget?

Frosstis
0

Stå inte emot! Kyss Du komemr ångra dig sen ;)

Katten_
0

Köp en du! :) De där löser sig alltid med mina 2 kaniner, 1 katt och en hund på väg men jag är inte borta sååå ofta men de löser sig oftast :)

/Christel & kaninerna! Glad

blondiie
0

Köp du! Jag pendlade mellan lägenhet och föräldrar varje helg med 2-fler råttor(som dessutom inte kunde vara med varann och hund på buss och tåg :) så de löser sig.

Candela
0

Jag har skrivit och frågat om hamstern finns kvar.. Ska dock klura på det här ett tag till.. funderar på om man kan bygga en Bur själv och ha ute på landet? Kan ju bli ett kul sommarprojekt Tungan ute

Måste bara fundera på hur man löser det när jag är hos mina föräldrar.. Det blir för långt för att pendla.

Candela
0
Katten_
0

Aewwww söööt! :)

Frosstis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aw, ser ju ut som min puff! :D Köp honom :D

Candela
0

Det är faktiskt en hon Flört Vet inte om hon finns kvar heller. Om hon finns det får jag väl ta det som ett tecken Skrattande

Frosstis
0

Jaha :D Men dåså, om hon fins kvar tycker jag att du ska köpa ;) En liten sötis :D

Candela
0

Åh, de svarar ju inte! SÅ frustrerande!Tungan ute

Frosstis
0

Finns det inget telefonnummer? Oskyldig

Candela
0

Hon fanns inte kvar Rynkar på näsan

Katten_
0

Gråter

Floppan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sry muntrar upp med lite

Floppan
0

haha ser bara ena ögat