Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningvintervit
Läst 1307 ggr
Frosstis
0

vad är det med stackaren?!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ja? Tror ni den mår bra eller? :o I don't think so..

bambiiii
0

ser inte bra ur :(

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Flöffo
1

Tror den kanske har fått någon hjärn skada eller väldigt stressad eller något sånt… men det ser inte bra ut.Stackan Gråter

//Flöffo

Frosstis
0

mm :( tänkte också fråga om man kan man verkligen ha ormar i spån? och råttor tål väl inte heller spån?

Flöffo
0

#3 varför undrar du det?

//Flöffo

Frosstis
0

För att jg tittade ku på den videon på youtube så kom jag ju vidare till flera videor och en video där en kille hade sitt djurrum med ormar råttor möss osvosv, alla hade spån. Tom ormarna, de levde i typ sånna små samlalådor.. Och sen visade han sin musuppfödning typ där han drog upp lite möss i svansarna och gav de levande till ormarna.. Alltså helt hemskt!! :'( på youtube är alla videos typ från USA och alla köperbdjuren från djuraffärerna där det är grossist och sp köper de typ en robrovdki..:(( men små burar saltstenar vadd osvosv. Det finns typ inga roliga videos.. Tur att ni på iFokus finns iaf.. Som sköter djuren!

Flöffo
0

#5 SKOJAR DU!? Gråter

//Flöffo

Frosstis
0

Nej..:'( sök på 'My new petroom' tror jag det hette

Frosstis
0

Kan också tillägga att det var den där uppdateringen

Flöffo
0

Nej jag tror dig , jag bara sa så.

//Flöffo

[Em_I_Am]
1

Jag kunde inte se hela videon. Det där är en neurologisk störning man inte får avla vidare på. Hybrider tycks ofta vara de som drabbas enligt vad jag har läst.

Det finns de som "bara" backflippar någon gång i timmen, medan andra flippar i stort sett hela sin vakna tid. :(

NinjaKakan
0

Hittade en film nu där något pucko hade färgat sin hamster blå med sån pälsfärg. Om man hade kunnat flyga igenom sin egen skärm till deras så hade jag nog fått sitta av livstids fängelse. Blir så jäkla arg.

Flöffo
0

#10 Om min skulle göra det skulle jag nog avliva djuret…för jag tror inte de direkt tycker det är kul…

//Flöffo

Roonja
0

Gråtermen herreguu, han med det nya hamsterrumet hade en igenkott i en lika stor Bur som jag har hamstrana i. Igenkottar ska ha stora ytor att bo på. Jag ville ha tam igenkott (pygmé igenkott) förut. Men jag kunde inte på grund av hur mycket plats dem skulle ha att bo på. stackars stackars djur!

[JoannaStridh]
2

Fyfan säger jag bara… Håller på att börja gråta. Hur f*n kan man behandla sina djur sådär? Om personen som filmat satt bredvid mig skulle han ha fått en rak höger!

Blir så jävla ledsen, klarar inte av människor som skaffar djur och sen inte ens kan ta hand om dom. Fy fan….

[squash97]
1

Ju mer jag läser om och har att göra med sådanna människor desto mer älskar jag djur! Att människor kan skratta åt sådant kan jag inte fatta… Idiot männoskor :(

Frosstis
0

Alltså det är jättehemskt Gråter

Frosstis
7

det är mycket roligare att se på sånna här videos..

Odette
0

#17 Hahaha jaa den var betydligt roligare att titta på, jisses så sööt!! Speciellt på slutet då han sätter sig upp sådär tvärt *NAW*

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[JoannaStridh]
0

#17 Dock av sockerchock och skrattanfall. Så himla söt!

Frosstis
0

hahahah så söt ♥ men det är väl en hamster, inte mus? Det står på videon att det är en mus.. :S

Roonja
0

#20 det är en hamster, haha dem måste skrivit fel, men den är ursöööt! Kyss

Frosstis
0

Nej titta stackars hamstern.. Titta i slutet på dens klor., måste gör jätteont ju.. :'(

Roonja
0
Frosstis
0

#23 gå in på youtube (tryck opå knappen) och sen läs.. :/ synd :( fast det var nog inte om klorna men ändå..

Roonja
1

Åh, nej, dumma kusiner och moster. :( Dem måste ha bränt den när dem torkade den. :( Vad jag läste så blev det i alla fall okej sen. :)

Frosstis
0

#25 ja.. :(

Men tror du hamstern någonsin blir bra? :/

Roonja
0

#26 Det stod ju i texten att hon blev bra i slutet igen. :D

Frosstis
0

#27 ja, men den komemr nog alltid vara rädd.. :S

Odette
0

Nä men AJ!! Stackars liten söt Gråter
Ser verkligen inte roligt ut, tur i oturen att det var en olycka eller vad man ska säga.. det var iaf inget de gjort med flit. Men det ser ju så hemskt ut *hua*

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_