Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1666 ggr
Natalinas
0

Mina änglar som är i himlen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är en utav mina underbara änglar Mapilamis Blåsippa, Silversobel LH

Fått en kull på 7 bebisar en utav hennes bebisar Cosmos bor kvar här hemma Vit mö.

Denna tjej lämnade mig alldelles för tidigt! En dag när jag kom hem efter skolan och skulle pussa på henne så hade hon lämnat platsen här på jorden.

Blåsippan var en otroligt mysig tjej och även min första hamster från Mapilamis, maggans uppfödning! Och min första silversobel också.

Världens snällaste mysigaste tjej som hellre låg och myste med mig och hundarna än att vara i lekhagen. Saknaden är stor när det kommer till denna vackra tjej!

Natalinas
0

Ett tag när jag började min uppfödning så fastnade jag för skp färgen.

Men det så flyttade denna tjej hem till mig Lehia En Skp/vit tjej till mig. Lehia hade ett ganska spännande temprament faktiskt! Ena dagen var hon världens mysigaste medans den andra hon bet igenom fingrarna på mig.

Men det fick mig inte att älska henne mindre jag tog en kull på henne och fick super fina ungar! Hon lämnade mig med hög ålder 2 år och 4 månader!

Natalinas
0

Här har vi två underbar tjejer som kommer från min första kull!

Den normalfärgade bandade Lh honan heter Vicktoria Beckaham och har faktiskt en liten rolig historia bakom sig!

När hon födes så trodde jag hon var en kille var och visade upp henne i en djurbutik och dom sa att hon var en kille så hon bodde med killarna och hette David beckahm när jag sedan skulle åka och lämnade "honom" i djurbutiken låg den en del bebisar i buren bland ALLA killarna så då kom jag fram till att david beckham var vickoria beckham sedan kom vi också fram till att ppan var Christian Ronaldo var pappan till dessa bebisar. Så christian Ronaldo fick barn med David Beckham! Efter allt detta så fick vicky iallafall stanna här.

Och eftersom jag redan hade gått och blivit kär i hennes syster Nicky Hilton så fick både stanna kvar. Nicky var aldrig mamma och vicky vart bara den med brosan.

Dom lämnade mig för ett tag sedan..

Natalinas
0

Detta är min groft saknade Sulfidas Cascabel!

Denna tjej dog långt innan hon fick! Jag parade min fina tjej och bebisarna skulle komma 3 dagar innan nyår (när det vart 2012) men hon brunstade och inga bulor hon mådde bra! Sen natten till nyår så hittar jag 6 bebisar i hennes Bur och hon mår inte bra. Några bebisar hade fastnat i hennes livmoder och hon lämnade oss 03:05 bebisarna levde i 3 dagar innan dom gav upp.

Detta var med stor sorg och det känns som mitt fel jag velade mig att para henne eller inte.. hade jag inte parat henne hade hon levt idag. Jag saknar henne enormt mycket.

Hennes personligthet var bäst världens goaste tjej någonsin!

Natalinas
0

Detta mina vänner är den coola Bobo. Jag förälskade mig i honom i djurbutiken min kompis marie som äger haninge djurbutik hade honom pch parade honom med hennes honor men jag vart så kär i honom så jag fick faktiskt honom. Och det kommer jag aldrig ångra att jag tog hem honom!

Han var så cool jag har två jack russel här hemma som kommer mycket bra överräns med mina hamstrar. Men bobo och dom var liksom 1. Kom min ena hund Thea som hon heter förnära min andra hund Wilda när bobo var med henne så skrek han och sprang och bet henne i tassen och stod där tills hon gick. Medans en annan dag han myste med henne! Så cool hamster !

Natalinas
0

Här har vi min otroligt speciella stora dam Alice.

Alice är svart skp Lh satin. Denna dam var en otroligt bestämd dam. Hon skulle göra allt på sitt sätt. Städade jag buren och gjorde om gav nya leksaker mm Så bet hon sönder dom nya leksakerna och möblerade om tills allt stod som det gjorde innan. Hon gillade verkligen inte förändrningar! Samma hamster skulle bo brevid henne hon ville inte ha en ny granne då skrek hon.

Det var mys på hennes vilkår hon ville mest vara på golvet. Hon hade ingen lust att bli mamma men en dag ändrade hon såg och fick 13 så bebisar! Som var otroligt fina! Och bättre temprament än var Alice hade.

Alice var otroligt populär här hemme och lämnade ett stort tomrum efter sig"

Natalinas
0

Dom två bilderna högst upp har vi Deeds Annine eller Bell som hon kallades här hemma, Detta var min första Offwhite och tack vaa henne så är detta min favorit färg. Den här hamster var mitt allt min stora kärlek när det kommet till hamstervärlden! Detta var min underbara tjej som jag fick min första seriösa kull med, Seriösa medar jag med stamtavla och sålde bebisarna själv och inte gav bort till durbutik. behåll enutav hennes unge en choklad Lh med namnet Anastasia! Bell dog av hög ålder och en hamster jag aldrig kommer glömma!

Hamstern längst ner kanske några känner igen Dianhut Queenie. Offwhite Satin LH. Hon var exakt som bell en stor kärlek till mig med underbaraste personligheten! skulle kunna skriva 20 A4 papper om dessa två hamstrar men kan fatta mig kort.

Jag fäller en tår varje gång jag kollar bilder på mina underbar tjejor!

Queenie gav mig en kull på 13 bebisar har 3 bebisar kvar här hemma !

goldenhamsters
0

Vad tråkigt att så många av dina hamstrar har lämnat dig, måste kännas väldigt tomt efter många av dessa hamstrar eftersom de verkade ha speciella personligheter. Ella somnade in för några veckor sedan och bara hon lämnade ett stort hål efter sig Rynkar på näsan.

Beklagar!

Mvh Alicia.