Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1001 ggr
Anena
0

Vila i frid Lii

Vem hade trott att jag skulle sitta framför datorn med tårar i ögonen, en gång till idag.

Idag gick vår lilla Lii bort. Tänk att man kan sakna någon så mycket. Hon var en riktig liten personlighet. Dagarna såg ofta ut så här. På morgonen möttes man av två pigga pepparkornsögon. Hon på väg att gå och lägga sig och jag för att göra mig i ordning för dagens jobb.
Hon tyckte om att mysa. En favoritplats var att ligga på dotterns mage. En annan var att krypa in i armarna på sonens tröjor och ligga där och titta. Rasthagen var också rolig.

Lii var en liten Kinesisk hamster som blev 2 år och 9 månader. Saknaden är stor.

Roonja
0

Beklagar! Rynkar på näsan Det är hemskt att förlora en liten vän. R.I.P Lii Gråter

Anena
0

Tack Roonja.

AnnaCDSG
0

Nej, vad tråkigt! Såg inte detta innan jag mailade förut ikväll. Hon verkade så fin och mysig, lilla Lii. Beklagar sorgen. Gråter

mandyosv
0

ååh rip!

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

saffran123
0

R.I.P Lii Gråter

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Odette
0

Vila i frid :(

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Anena
0

Än en gång, tack alla. Jag skriver inte så mycket här men jag behövde skriva av mig lite. Just nu behöver jag landa lite men skulle gärna vilja ha kineser här hemma igen.

#3 Tack för mejlet. Jag hör av mig och jag ska försöka få till några kort på Choxi, så du får se henne. Hon är en pärla. Tack för att hon fick komma hit.

AnnaCDSG
0

#7 Ingen brådska med bilder. Ta tiden du behöver att sörja Lii först! Jag är bara glad att Choxi kom till er, hon kunde inte fått ett bättre hem. :)