Maxidunor är stora och bra!
Han ser ut att trivas :)

Åh så mysigt han har det ! :)
och så söt han är , hoppas du är nöjd med honom 
#4, Självklart är jag nöjd med honom, han är så söt och mysig som man bara kan bli :D
Förresten, hur mycket inredning är lagom att ha i buren? Man vill ju ha såpass mycket så han blir stimulerad och inte uttråkad, samtidigt som han ska ha ordentligt med plats att springa på.. Lite svårt det där tycker jag då han inte är sån som uppskattar toarullar och äggkartonger utan vill klättra och klänga mer..

tycker det ser helt lagomt ut :)
Om du sen skulle vilja ha mer leksaker kan du ju ha det när han är ute och springer eller så . Eller ensånhära spring boll eller vad man kallar det uppskattar alla mina :)

jag tycker trä gunga isåfall , Mina hängmattor/hus av typ har mina bara bitigt sönder :p , Och så når han väll gallret med eller ? Brukar han klättra eller bita i det ?
I hans förra Bur hade han alltid hängmatta, stegar osv, och då klättrade han runt i gallret i taket, vilket jag tyckte såg läskigt ut när han släppte taget och hamnade utanför hängmattan. I denna buren är jag tveksam till om han får grepp om gallret, för det var så glest galler så vi satte finmaskigare nät över.

Okej :)
För nu har jag blivit rädd för att ha för höga saker i buren , för hans syster som jag behöll klättrade mycket uppe i gallret på duna buren och släppte taget och ramlade ner.. Och nu på uts så fick hon att hon hade svansdefekt :/ Så henne kunde jag inte avla på tyvärr.. så nu får mina inte ha några höga saker i buren.
var tyvärr tvungen att sälja henne sen :/
#11, Nej, vad synd :( Då förstår jag att du inte vill ha höga saker i buren.. Jag vill helst inte det heller, då man aldrig vet vilka störtdykningar dom gör.. därför tror jag denna buren är ok, nu när han har mer plats att springa på kanske han inte behöver klättra lika mycket.
#12 Tack! Köpte den på Pets i Karlstad, men de finns nog lite överallt! Hade tur dock då det var rea från 998 till 698 :D
#13 Okej, jag köpte min begagnade Duna på myrorna för 50 :- xD Fynd!! Inte i världens bästa skick, men den duger xD
Men som sagt, jättefin :)

Nu kom jag på att tänka på en sak .
fastnar inte spånet i pälsen på honom ? :)
Det bästa är att ha toalett strö till hanar , för då tovar sig inte stöet i sig i pälsen lika lätt (;

vad är All pet pine ? :p
den stora säcken jag köper kostar 265 kr och det är 55L med toalett strö. Men det finns billigare att köpa :)
#15, jo det fastnar lite på hans "släp" men det brukar inte va några problem att pilla bort när man tar upp honom :)
17 Oj det var väldigt dyrt. Jag tror jag köper min 55l säck Toalätt för 135kr om jag inte minns galet :O

#20 ja det är välldigt dyrt.ska sluta köpa strö där på djuraffären. vart köper du din ? :)
#22, Tack! :)
Finns det nåt bra strö på Lantmännen/Granngården? Hade toalätt till marsvinen förut men det blev så satans dyrt, dessutom var spån mjukare och bättre för deras tassar. Tänkte om det fanns nåt bra strö som är billigare?
#21 På en djuraffär i Uppsala som heter Dogleg :) På Coop hade dom Toalätt för 130kr förut, men de höjde priset (till 150kr tror jag)
På granngården kostar majsan remiss (som är samma som toalätt) 170kr här. Har man en toa som hamstern går på behöver man inte byta underlaget så ofta :) bara ta bort det äckliga och hälla på lite nytt :)
#25, Låter bra, hur många liter är det?
55L :) Så det räcker ju ett tag om man har få hamstrar.
jättefin the lyx
Tack! =)
köp en sådandär sputnik att fästa i taket. och sätt stegar från den. mycket uppskattat!
Mvh
Mig
Mysigt, jag har en likadan 
Jag är så glad att du har visat din Bur! Jag har tittat överallt och har tänkt att mest burar ser små ut. Jag tänker köpa en i höst (jag planerar att köpa en guldhamster då). Är det 99 x 52 x 37? Jag vet inte riktigt var jag ska lägga det… det är jättestor. Kan jag köpa en som är 80 x 50 x 40 nånstans?