ÖVERLYCKLIG! ♥
Hej allihopa!
Ikväll var jag hos Martina och hennes sambo, som alltså äger chateaus hamsteruppfödning. Detta var en födelsedagspresent från min mamma, så jag hade ingen aning om vart vi skulle och vart vi var. Men så klev vi in i dörren och möttes av Martina, världens trevligaste och snällaste! Gick in i rummet där hon hade sina hamstrar och möttes av dessa ljuvliga bebisar och vart fast för en liten tjej som vi ska hämta om några få veckor. Var bara tvungen att skriva av mig, är så otroligt lycklig och glad!
Tusen tack till dig för min änglagåva! Jag kommer att bära med mig lilltjejen i hjärtat för alltid, hon har redan nu en stor plats där. ♥ Längtar som en tok på att få hem henne! :')
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Åh vad kul, grattis!!!
Åh vad roligt! Ja visst är Martina trevlig?
Jag har inte fått hälsa på henens bäbisar än, för jag har ju karantän, men jag har hört en del av dem och har fått följa dem från födseln litegrann
Jättekul verkligen att få se en här på forumet, lycka till med den lilla
#1: Tack! :'D
#2: Ja, hur trevlig som helst! 
Hon berättade om dig tror jag, det var iallafall om nån som satt i karantän som kanske ville köpa nån! :)
Tack så mycket, kommer lägga in massor av bilder sen när hon kommit! Dem är 2,5v nu, så det är inte jättelänge kvar!! 

Justin Bieber - 23/4 13 
#3 Ja jag gillar henne mycket, supertrevlig och har jättefina hampisar
Haha ja jag ville köpa en hona av henne men nu blir det inte så
Åh ja massor av bilder vill jag ha! Och säkert alla andra också
#3: Haha ja, Toulouse ville upp hela tiden haha! :)
Aw så synd. Dumma karantän! 
Det kommer ni få! ;D Världens sötaste är hon verkligen!
Justin Bieber - 23/4 13 
Har den här Martina en hemsida 8D ?
Äre Guld eller Dvärgar!? 
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#5 Ja väldigt synd
Bra, många tusen bilder
#6: Ja det har hon, http://chateaus.weebly.com. :)
Guldhamstrar 
#7: Haha jadå! 
Justin Bieber - 23/4 13 
Vilken underbar födelsedagspresent 
#9 Det kan man väl säga! :D När jag hade öppnat mina presenter sa mamma "och klockan halv sju ska vi fara iväg och kolla på din sista present"
Gissa hur glad jag blev?!?!?!?! ÖVERLYCKLIG!
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag skulle också vilja ha en hamster i födelsedagspresent- snacka om pricken över i:et ! Kul att du hittade en du föll för, ser fram emot att se bilder på tötan sen :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Skulle också jättegärna ha en hamster, men det går inte p.g.a. min allergi :((

Grattis till bebisen!! Vad blev det för färg på henne?
#11 Haha vad roligt!! Ni kommer inte att gå miste om bilder om jag säger så.. ;) #12 Aww..:( #13 Tack så mycket!! Hm.. jag minns inte riktigt vad hennes färg hette (kan det mesta om hamstrar UTOM färg och teckningar, typiskt!) Men hon var vit med gråa fläckar. Ska ta reda på vad färgen heter snarast!
Justin Bieber - 23/4 13 

Blev lite nyfiken för jag gick in på hemsidan och insåg att jag fött upp bebisens mormor. Och mormorsfar också i och för sig:)
#15 Ja det är ju världens snyggaste nallebjörns Curacao som är mormor till dessa. Hon är nog den snyggaste tösen jag har *nom nom*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#16 Syrrorna och mamma håller med!!
Okej ;D Vad kuul 
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Hej allihopa igen! :D Lilltjejen är en silversvart skp vit berättade Martina :) Åååh, längtar så jag snart spricker på henne!!! :'D
Justin Bieber - 23/4 13 
Och när lillan blir fem månader ska jag para henne och min Wilgot, en silvergrå lh. :)
Justin Bieber - 23/4 13 
Oj vad fina ni är, jag tycker hemskt mycket om er också.
Åh, vad kul! :) Det var en riktigt fin kull. Fina färger. Och vi fick lära oss mycket genom denna kull. Eller hur Martina? 
#22 Ja kära Ronja, det kan man minst sagt säga :D
#20 Det ska bli så spännnde att se hur de utvecklas, både mamman och pappan är stora i kroppen och har snygga huvud. Så hon borde ju också få det, som dessutom är störst i kullen! Jag tror du valde helt rätt tjej till Wilgot :) Om det blir en gul hane i den kombinationen sen så vet du vem som vill ha honom ;)
Ja, det tror jag med!! Hon var verkligen helt underbar att hålla i och var väldigt livlig av sig, haha! Gullesnuttan! Längtar jättemycket efter min lilla prinsessa! :D
Justin Bieber - 23/4 13 
#23 Hahahah! 
Ts: Åh, så du ska ha den största? :D Vilket bra val. Den såg riktigt stor och fin ut! 
#25 Ja, hon var helt underbar och jag är så tacksam och glad över att jag fick välja först av alla eftersom jag fyllde år och det var en överaskning för mig från mamma. Det kommer jag aldrig kunna tacka dig nog för, Martina!
Justin Bieber - 23/4 13 
Kan uppdatera lite med att jag ska fara och kika på Bur idag, eller det blir nog nån liknande samla-låda eftersom att jag tyckte det verkade så praktiskt när man har uppfödning/mer än en hamster + att Wille gnager på gallret hela tiden och jag kan inte förhindra det, har försökt med ALLT. Men två lådor och nån bänk till det hoppas jag på att hitta!
Justin Bieber - 23/4 13 
Putt :')
Justin Bieber - 23/4 13 
#24 Haha ja, hoppas hon blir mogen snabbt så att jag får hem henne, går inte en minut som jag inte tänker på henne och längtar efter henne! Ifall vi kommer och kanske hälsar på om två veckor så får vi väl se ifall hon är redo, det avgör ju du helt som jag även skrev i mailet! :) Jag tror att Wille och prinsessan kommer få jättefina bebbar, och du har andra ching, alltså efter mig :) Är dock mer ute efter en offwhite i kullen, så ifall det dyker upp en gul kille så får du han direkt! ;) Åh.. min dröm går snart i uppfyllelse! :')
Justin Bieber - 23/4 13 
Vilken jättebra idé, tror han skulle trivas fint i en låda :) De två jag hade till mina småsoblar Toulouse och Sia är på 65L, de är större än det godkända måttet men när de blir vuxna hade jag tänkt införskaffa de största som är på över 100L. Jollipop bor ju i ett kvarium på 130L och det är väldigt stort.
De jag har som är på 65L hittade jag på rusta, de har hjul vilket är underbart om de står på golvet under akvariet som mina gör. Hoppas du hittar något :)
Ja det tror jag också! :) Hittade två stycken som var på över 100L på maxi igår för 460kr för två, men jag ska kika runt lite på andra butiker. Tror jag ska på Jula idag och titta lite. Ska in och kolla på Rustas hemsida nu direkt då! 
Justin Bieber - 23/4 13 
Ikea är bäst om man vill ha lådor, den största SAMLA-lådan kostar 149 kr. En av de roligaste sakerna med att få hem en ny hampis är att inreda buren, tycker jag
Åååååh så fin
#33 MEN ÅH!! Hon är ju helt underbar!! ♥ Min älskling.. Det är KÄRLEK. Kärlek ♥♥♥ Prinsessan där ♥ Är tom på ord.. så lycklig.. ♥
Justin Bieber - 23/4 13 
Åh, jag förstår verkligen att du valde henne. Riktig prinsessa alltså! 
Att hon är! Min skönhet! :D
Justin Bieber - 23/4 13