Falun - Sundsvall - Falun
Lägger in detta även här.
Resan börjar: Falun - Dalarna
Vi passerar: Vet ej ännu, men troligen Gävle, Söderhamn, Hudiksvall och slutligen Sundsvall.
Resan slutar: Sundsvall - Medelpad (?)
Vi reser: Lite osäkert ännu, men troligen runt den 11 juni.
Färdmedel: Bil.
Vi kan/kan inte transportera: Djur som EJ kan sitta i Bur. Helst inga ormar/spindlar då jag är livrädd för dem.
Ersättning: 50 kr / djur.
Övrig info: Jag ska till universitetet i Sundsvall, och de uppgifter jag har fått är att kursen börjar v 24, men har ännu inte fått några exakta datum från skolan så jag får återkomma med det.
Kursen ska pågå i 4-5 dagar enligt uppgift, och ev kommer jag dagpendla under dessa dagar, det beror på hur det löser sig med boende etc.
Jag har heller ingen möjlighet att åka in i städer etc, utan då måste hämtning/lämning ske längs vägen, vilket jag tror är E4:an, utan att ha kollat kartan ännu dock ;)
Just ja, jag har ingen möjlighet att ansvara för burar etc som ska tillbaka till ev säljare osv, utan jag lämnar bur+djur till mottagaren så får man lösa ev Bur tillbaka på egen hand.
På vägen upp till Sundsvall kommer ev leverans att ske VÄLDIGT tidigt på morgonen, då jag inte har möjlighet att ha djuren med mig in i skolan eller på annat sätta hålla koll på dem under dagen. Ska de sitta kvar i bilen = plågsam död.
Kontaktuppgifter: Pm:a mig här på iFokus.
Slänger in en lite putt :)