Luna har slutit ögonen för alltid
Någonstans under natten eller idag under dagen somnade Diamantens Luna in vid en ålder av två år, fem månader, tre veckor och fem dagar. Rundat två dagar uppåt, 2 ½ år.
Hittade henne i buren idag, vid hennes favoritsovplats, ett ställe under hennes Hjul fyllt med sågspån och rivet papper.
Nu är det plötsligt väldigt tomt utan en enda råtta som springer runt.
Jag antar att hon haft ont väldigt länge. Hittade henne när jag bestämt mig för att boka tid för att avliva henne, tänkte att sista dagarna i hennes liv skulle hon i alla fall få njuta av det. Som hon gjorde när hon var ung. Ville låta henne komma ut och beta färskt gräs en sista gång, känna doften utav den mat hon tyckt om bäst, höra fågelkvitter springa fritt runt i alla olika rum en sista gång, knapra på ett solrosfrö en sista gång…
Men jag hann inte.
Beklagar sorgen! :'( R.I.P Luna! :'(
Beklagar sorgen :'( Vila i frid Luna :'(
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Beklagar :(
// Sofia
Sorgligt
beklagar. Vila i frid Luna!
Beklagar!
. Du får tänka att hon nu springer omkring på hamsterhimmlens gröna ängar och är superlycklig, om man tänker så då brukar det kännas lite bättre. Styrkekramar till dig!
Mvh Alicia.
Nej gud! Stackars dig <3 Skickar många kramar till dig och hoppas att du hittar någon lika söt, fin och så vidare hamster! 
Kramar <33
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
beklagar sorgen, det är hemskt när ett husdjur lämnar en.
vila i frid Luna.
<3