Vitrinskåp som bur
Vad smart! Sånt skulle man ju ha. Såg ju snyggt ut också. Fiffigt.
Och det bästa är att dom bor i mitt rum:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Hur löste du/ni det med lamphålet? 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Oj så fint sötnosarna fick det :)
#12 Det är en plastgrej som följde med som vi satte på insidan. Det kanske får fixas bättre sedan, vi kommer nog ställa ett hus framför för att vara säkra på att de inte kan ta sig igenom. 
#13 Ja, de blev superglada, det var så roligt att se
#14 Aha! Funderar på att göra samma grej till min racerhona här hemma. Hon skulle nog uppskatta stoooort 
// Lise
#16 Nej precis, hur praktiskt som helst 
// Lise
Så otroligt fint! :') Förstod inte först hur du menade men det där blev ju jättebra! Om man vill ha tak kan man bygga en träram, näta och sedan bara lägga ovanpå stålramen? :)
Vad fint! :D
Hur satte ni fast vattenflaskorna? 
Vi ska göra ett nättak, vi har inte hunnit ordna det ännu. Vi ska täta under mellanväggen också, så att de inte tar sig under.
Vattenflaskorna satte vi fast med kardborreband på glaset, funkar super
#20 Tack så himla mycket! 
#20 Okej så det är ett mellarum mellan "hyllpanen/mellanväggen" ? Men det är tätt i botten och så runt väggarna eller hur ser det ut under allt strö? :) Jag är supersugen på att köpa några vitrinskåp till mina men det verkar behövas lite omkonstruktioner då :)
#22 Det är en glipa på ett par centimeter under mellanväggen, men den gjorde jag av två av hyllplanen. Det är pinnar innanför väggarna, som hyllorna ska ligga på om skåpet står upp. Jag satte en glasskiva på varje sida av mittenpinnen, och tejpade i kanterna. Det är nästan ingen glipa på kanterna, bara under. Och där ska jag täta med trälister (om de inte tuggar sönder dem). Det var inte så svårt
Kan ta bättre bilder på det också sen idag
Det blev ju super bra, kanske dags för oss att köpa ett vitrinskåp vi med! ;)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Åh vad fint det blev! Jag vill också ha ett sånt!