Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 835 ggr
Bejbymoose
0

Burgnagare...

Min hamster Har hittat "hakarna" på dunaburen att gnaga på, så jag tips för en kartongbit. Nu gnager hon på den. Och det låter nått otroligt! Och jag har henne i mitt rum… Kan jag ställa någonting för dem hålen hon brukar bita i så hon inte kommer åt dem? Jag tänkte på något stort som hon inte kan flytta, typ en tegelsten :p men antar att det inte är bra för hennes tänder om hon gnager på tegelstenen? Men en vanlig stor sten då? Kan det fungera?

FiffiLiina
0

Att en hamster biter på gallret beror oftast på att de kommit ut för lite under dagen. Så testa att ha h*n ute ur buren merFlört

MVH FiffiLiina

Bejbymoose
0

Men när jag har henne ute så leker hon i 10 min sen börjar hon hoppa på väggarna och vill därifrån (har ute henne runt 20 min-1.5h beroende på när hon börjar hoppa på väggarna) Jag har inget hamstersäkert rum tyvärr så jag har en ganska stor låda med *jordbad *rör att springa genom *gungbräda *pinnar att tugga på *litet hus *toalett Vad mer kan jag ha däri för att hon ska vara mer intresserad av att stanna där längre? Hon är bara 2 månader så Hjul är hon ju för liten för.

saffran123
0

#2: Du kan ju skaffa en sån här boll dom kan springa i, mina ÄSLKAR den! ;) Roligt att få utforska rummet :)

Kram

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Bejbymoose
0

Kan hon ha en sån även fast hon bara är 2 månader? :) hade ju varit jätte bra isåfall :)