Burgnagare...
Min hamster Har hittat "hakarna" på dunaburen att gnaga på, så jag tips för en kartongbit. Nu gnager hon på den. Och det låter nått otroligt! Och jag har henne i mitt rum… Kan jag ställa någonting för dem hålen hon brukar bita i så hon inte kommer åt dem? Jag tänkte på något stort som hon inte kan flytta, typ en tegelsten :p men antar att det inte är bra för hennes tänder om hon gnager på tegelstenen? Men en vanlig stor sten då? Kan det fungera?
Att en hamster biter på gallret beror oftast på att de kommit ut för lite under dagen. Så testa att ha h*n ute ur buren mer
MVH FiffiLiina
Men när jag har henne ute så leker hon i 10 min sen börjar hon hoppa på väggarna och vill därifrån (har ute henne runt 20 min-1.5h beroende på när hon börjar hoppa på väggarna) Jag har inget hamstersäkert rum tyvärr så jag har en ganska stor låda med *jordbad *rör att springa genom *gungbräda *pinnar att tugga på *litet hus *toalett Vad mer kan jag ha däri för att hon ska vara mer intresserad av att stanna där längre? Hon är bara 2 månader så Hjul är hon ju för liten för.
#2: Du kan ju skaffa en sån här boll dom kan springa i, mina ÄSLKAR den! ;) Roligt att få utforska rummet :)
Kram
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Kan hon ha en sån även fast hon bara är 2 månader? :) hade ju varit jätte bra isåfall :)