Börja tro att min hamster förstår vad vi säger :S
Måste berätta en sak som hände nyss, jag har tänkt åka bort en vecka och bad min pojkvän att passa djuren åt mig undertiden, medans håller jag MrBean i handen. Min pojkvän skämtade om att jag skulle ta med honom till min kompis katt. Helt plötsligt blir han tokvild och jag kan inte hålla honom, han hoppar ner på golvet (inge hög höjd som tur var) springer runt och skriker åt mig, tar upp honom och han är fortfarande vild. När han kom till buren så vart han lugn igen och fick en godis som han lugnt knapprade på.
Rädd att han har gjort illa sig men verkar röra sig och bete sig normalt i buren. Ska titta till han ett par gånger till innan jag går och sover.
Men shit vad hände? :S
// Pabblo
Fortfarande normal… tog upp han en snabbis och verkar inte ha ont, var mer som "ohhh! ska vi ut på ett till äventyr!"
// Pabblo

läskigt! xD
haha ;)
Haha ja förstod han vad vi pratade om XD
En misstanke kan vara att han kände lukten av mössen på mina händer och det var de han reagera på… tokhamster!
// Pabblo
Haha, Mr Bean?? :D INte direkt smickrande namn, men kul ändå… ^^
Min mormors katt hette Stig-Helmer så varför inte…hehe
Mrbean har varit min stora idol sedan jag var liten;P
// Pabblo
#6 då har vi samma intresse :-)
Mvh
Mig
Ibland tror jag också att djuren förstår vad vi säger… 
Varje gång jag rastar hamstrarna säger jag "Bonny/Lilly du kommer när jag roppar, okej?" och sen när jag roppar kommer dom.Men säger jag inget så kommer dom inte även om jag roppar länge.Fast säger jag "okej kom fram nu!Snälla" så kommer dom.Sen har jag varit med om andra saker också 
//Flöffo
Haha ja sånt där är alltid kul, men lite skrämmande 
Jag tror definitivt att de förstår oss till en viss grad.
Jag satt och grät en gång, framför Torulfs Bur, och då kom han smygandes fram och satt länge och tittade på mig och "kurrade".
Detta var när han ännu inte var handtränad, men direkt när jag öppnade buren klev han upp i min hand.
När jag förde honom mot ansiktet tog han sina små tassar på min näsa och slickade bort en tår.
Sådana stunder blir man på riktigt rörd i hjärtat. <3
#9 guuuuud vad sött!!!!!!
//Flöffo
#9: Har hänt för mig också! Men min hamster som är en ängel nu, satt alltid helst stilla i min famn när jag var ledsen. Det var som att han lyssnade på vad jag sa och förstod!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13