Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1068 ggr
Jubari
0

Räddad hamster - färg hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blev det att jag och min flickvän räddade en liten hamsterkille på 5v från att bli ormmat, hade inte hjärta att åka därifrån utan honom.

Så en oplanerad hamster blev det idag men han är nyfiken och glad och verkar trivas bra i sin Bur :) Vi får väl se hur han blir. Vi skulle väldigt gärna vilja veta vilken färg han är? Bättre bider kommer :)

Tacksam för svar!

[Sniff]
0

Jag tycker han ser ut att vara normalfärgad dominant spot. JättesötKyss Fint att ni räddade honom.

Jubari
0

Han flänger runt och gräver som en galning, tror någon är glad iallafall ;) Lite fler bilder :)

Jubari
0

Bild :)

NinjaKakan
0

Superfin :)

Men en sak, hamstervadden :O Väck med den så han inte fastnar i den eller kvävs. Ska inte vara någon polis men det är inte bra :) Ta toalettpapper :D

NinjaKakan
0

Den färgen är så vacker..Såg att en tjej till på forumet hade fått en guldisunge med samma färg som eran. Wow :D

Jubari
2

Då fixar jag in toalettpapper, tack för tipset :) Man lär sig nått nytt varje dag ;)

NinjaKakan
0

Ja, det är inte lätt att veta allt :) toalettpapper är billigare och man har det alltid hemma :) Riv det i långa remsor så fixar han resten själv :)

Novis10
0

Han är normalfärgad ds (dominant spot) KH (korthår). :)
Super bra insats av dig och din flickvän!

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!