Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1938 ggr
Roonja
0

Kluringar.....eller inte :P

Nallebus
0

Tror jag hade 10 rätt :D

Men tänkte på Hjul frågan, enligt lag är det väl 18 som är minst? Du hade skrivit 20, men det är väl det som rekomenderas?

Har inte så stor koll på det där, men om jag inte minns helt fel så rekomenderar man minst 20 cm, men det är 18 cm som står i lagen? Tungan ute

VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

Roonja
0

#1 Vad jag har hört är det 20 för guld och 18 för dvärg. Men jag kan ha fel. Det är i alla fall det jag går efter. :P

sotlynx
0

Hade verligen inte många rätt. Färger på hamstrar kan jag inte alls. Vet mer om kaniner och marsvin vad gäller färg.. Hade rätt på hjul- och satin+satin-frågorna iaf.. Hade tom fel på könet! Jag skäms.. Måste läsa på en del tror jag.. :s

CamillaS
0

Jag är ganska stolt över mitt resultat fast än jag är ur dålig på färger. ^^
Fick 10 rätt. Skrattande

kaizoR
0

#1 Har faktiskt rätt. 18cm ska det egentligen vara.

Superbra Kluring iallafall! Äntligen en lite svårare, haha. Skrattande

Novis10
0

12 rätt fick jag :)

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

NinjaKakan
0

2 rätt XD hahahaha skrattretande :P

Roonja
0

#3 hahah! Men det är ju bra ändå. :)

#4 Jättebra. :)

#5 okej.Då är det rekomendationerna jag tänkt på. :P

#6 Bra. :D

#7  hahah, men det var okej ändå ju, hade varit värre om du inte fick något rätt alls. :P

Jag fick 13 rätt, hahah, fast jag kunde ju alla frågorna. Tungan ute

[Sniff]
0

10 rätt, ett par kluriga färger var det och när man inte har ro att tänka blir det tokigtTungan ute Svarade också att hjulet ska vara 18.

goldenhamsters
0

Men där här frågan om vad som kan komma om man parar en mink med en creme, då kan det väl komma sobel också? Eller tänker jag helt fel nu? Glad

Mvh Alicia.

Roonja
0

#9 Hahah, ja mitt fel. Skäms

#10 det stod creme rö och mink. Skrattande I den kombinationen kan det bara komma rö. Alltså creme rö och mink. Om dem bär på bb så kan det komma koppar och caramel. Fast i det här fallet gjorde dem inte det. :P

goldenhamsters
0

Aha, missade då att det stod rö creme ;)

Mvh Alicia.

[MiniPim]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3/13 Har en hamster som är mammas, håller inte koll på sånt xD

Roonja
0
mocchino
0

Här kommer besserwissern! :P haha!

Två fel i dina fakta frågor. :P Eller ja vi kan säga 1,5 fel faktiskt för färgfrågan ang mink+rö creme så om dom inte bär på rost så är det ju bara det du kan få MEN om dom bär på rost så kan ju även rö caramell och koppar komma. ;)

Ang hjulet så finns det inga lagar på hur litet hjulet ska vara. Jag har själv mailat jordbruksverket och det finns inga lagar ang Hjul till hamster överhuvudtaget. Tyvärr.. Så den blir ju inte så mycket fakta utan mer att folk ska gissa på vad du tycker.

Förövrigt så hade jag fel på första och sen silversobel ds'en. :P Hamster på första bilden är så sjukt lik min Zuni som är creme-gul. Just därför trodde jag den var det. :P Thihi!

Sen kan jag ärligen säga att jag inte ser skillnad på sobel ds och silversobel ds. :P

// Nathalie

Roonja
0

#15 Ja, fast jag skrev aldrig att dem bar på bb. Skrev även det i tråden att dem inte bar på det i det här fallet. :)

Hahah, ja. Sobel är väll mer brun i färgen på ds och Silversobel är mer mot grå/blå på ds :)

Jaha. Ja hamstern på fösta bilden är Dianthus Singo. Så jag tvivlar på att han är creme-gul. :)

Denna kommentar har tagits bort.
[MiniPim]
1

#17 Ursäkta men tycker du det där ser kul ut eller något?

mjuhm
1

Håller med #18. Eftersom du redan postat den där fruktansvärda bilden i ett annat forum också..?

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[MiniPim]
0

#20 Ta bort den där bilden, tycker inte du ska visa runt den för folk. Den är hemsk och du verkar vara rätt omogen!

Så att du vet så är inte iFokus som t.ex moviestarplanet, här får man lära sig något vettigt..

Skärp till dig!

mjuhm
2

H*n lägger upp denna bild lite överallt, & h*n har även lagt upp en bild på två tjejer. Kan man inte på något sätt få h*n anmäld? Det är ju ganska uppenbart att det bara är ett omoget troll som vill förstöra.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

[MiniPim]
0

#22 Anmäler nu!

[MiniPim]
0

#23 Väldigt moget att ta bort ditt inlägg. Sluta bete dig så j*vla omoget!

[MiniPim]
0

Har nu anmält inlägget och iFokus grabbarna har tagit bort det!

Hatar omogna ungar som kommer och förstör..

nakuta
0

Det är inte den som tar bort, det är den automatiska moderatorn som tar bort de eftersom de är anmälda inlägg, ja har anmält alla de inläggen och de kommer troligen plockas bort inom en kort tid, men ju fler som anmäler dom desto fortare går det.

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

[MiniPim]
0

#27 Jag fick ett PM att det var borttaget, det var från iFokus ''grabbarna'

nakuta
0

#28 Ja, har hittils fått 3 sånna PM då jag anmält i alla trådar trollet skrivit i

Amor vincit omnia

[MiniPim]
0

#29 ;)

Hemskt att det finns sådana folk som är så dumma i huvudet.

Var bara tvungen att säga det.. o.o

sanso
0

Får väl vara nöjd med mina 9 poäng :) med tanke på att jag är utkasts på färger!

nakuta
0

#30 Har hittils fått ca 20 PM om inlägg blivit borttagna Tungan ute

Amor vincit omnia

Roonja
0

Oj, har bara varit bort i 2 timmar och plötsligt finns troll här igen. Förvånad usch vad trött man blir…..

#31 bra. :D

Michaela-N
0

Pinsamt dålig Tyst 8/13

NinjaKakan
1

Tråkigt med trollkräk -_-

Roonja
0

#34 Det var ju ändå bra. :)

#35 eller hur. :(

NinjaKakan
0

Är riktigt tråkigt att folk bara är ute efter att förstöra och den obehagliga videon personen la upp var bara så vidrig. -_-

NinjaKakan
0

Vissa av trådarna jag går in i har varit uppdaterade,men ändå är där inga nya saker. Hm..

[lejdyga]
0

Är inte så bra på färger så jag får vara nöjd med mina 8 poäng ;)

Flöffo
0

5 rätt.Kunde alla utom guldhamster färgerna och någon mer kanske,jag gissade bara när färgerna kom Tungan ute

//Flöffo

Roonja
0
nakuta
0

#39 & 42
Här va troll och hrjade igår och det som inte syns är de inlägg som blivit anmälda och borttagna, men står nog som uppdatterade ändå.

Amor vincit omnia

[SelmaHamster]
0

Jag fick 8 av 13. Kan inte hamsterfärger så bra. Förutom vintervita. Dem kan jag. Men är ändå ganska nöjd faktiskt Skrattande

madsan
0

5 rättvav 13… Måste läsa på mer om färgerna bums! Det praktisk som Hjul och liknande är alltid lättast att minnas ju. Alla hamstrar ser junolika ut med, såndet ärvsvårt att gissa den exakta täckningen tycker jag!

Madsan

madsan
0

Shit va stavningen var off XD

Madsan

Roonja
4

#47 Du vi förstår att du är ett troll. Så lägg ner. Stava kan du inte heller..

mandyosv
0

asså dont feed the troll. hahaha

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Roonja
0

#50 Nej, jag vet. Men man önska bara att "trollet" skaffade ett eget liv. :( Sitta här och göra alla irriterande är inte ett "liv". Gå ut och lek. Ja bryr mig faktiskt inte så mycket om trollet.. Men tror att andra gör det. :/