Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1088 ggr
Nallebus
0

Snorkfrökens NYA *bildtråd*

Nu får min älskade underbara Snorkråka en ny tråd eftersom att vissa var tvugna att klaga på att jag kallar henne Snorkråka och att jag borde kalla henne Bajskorv istället för att det passade bättre! Gråter

Men iallafall nu kommer det en ny presentation av min lilla underbara Lill Flicka eller Gos rumpa som hon kallas ibland Kyss

Snorkfröken är ur min första kull. Hon har ett underbart temperament och kliver upp i handen själv för att få lite gos och uppmärksamhet, tycker hon inte att hon får tillräckligt med gos så hoppar hon mot Bur väggarna ^^

Gos rumpans Mamma heter Doris och är Silversvart KH och Pappa heter Alfons och är Black Silver Pearl KH. Gos rumpan själv är Silversvart Sköldpadd KH Skrattande

Kommentera gärna i tråden, men endast trevliga kommentarer! Är ni tvugna att skriva något elakt, skicka ett mejl till mig istället om det! TACK

VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

Nallebus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Kyss

Nallebus
0

Omnomnomnom…

Nallebus
0

Eh jaha, vad ska du gör nu? Tungan ute

mocchino
1

Sötnuttan då! Kyss

// Nathalie

UlrikaD
1

Supersöt liten tös!!Kyss

Zorro_Tiger
1

Hon är jku bara fööör söt! Hamsterpolis här: Vi söker efter en olagligt söt hamster vid namn snorkfröken!! <33 Vänligen kontakta oss om du ser dena otroligt söta hamster!<33

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Flöffo
0

Vad elakt att kalla henne för snorkråkan Rynkar på näsan Hon är ju bara för söt!!!

//Flöffo

Erika89
0

#7 Vadå elakt?! Det var ju detta TS bad att inte skulle skrivas. Hon kallar sin älskade hamster för snorkråkan för att hon älskar henne, inte för att vara elak! 

Så snälla, ta bort just den kommentarer för TS skull, hon har redan fått börja på en ny bildtråd just för att folk inte kan låta henne kalla sina djur för vad hon vill!

Iaf väldigt söt hamster fortfarande! Och jag hoppas att folk har bättre för sig än att lägga sig i ditt och din hamsters liv <3

Flöffo
0

#8 Jag menar att dom som sa att det var elak att kalla henne för snorkråkan hade fel.Du missförstog mig bara.

//Flöffo

Flöffo
0

Läste om min kommentar och ja det är lätt att missförstå den.Men jag menar att jag tycker att det låter gulligt.Jag kallar min Bonny för tjockis och Lilly för Bajsplutt , haha.Men förlåt att jag skrev det på ett kånstigt sätt.

//Flöffo

Flöffo
0

Rynkar på näsan

//Flöffo

Roonja
1
Erika89
0

#9 Okej förlåt så hemskt mycket att jag missförstod dig! Hoppas du inte blev allt för ledsen på mig.. :( 

Ber så mkt om ursäkt! :)

Nallebus
0

Tack allihop Skrattande

Flöffo
0

#13 Det är ingen fara det är jag som uttryckte mig fel.

//Flöffo

SitaL
1

Såå himla sööt!! *puss på lilla magen* :)

[Momiji]
1

Så söt Glad

[VillePille]
1

Så söt! Kyss

[Avarice]
1

Jättefin :-)

kaizoR
1

Snyggkorv Kyss