Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 915 ggr
northmaster
0

Någon som säljer stor bur till guldhamster?

Jag har nyss skaffat mig en guldhamsterhona, skitsöt! Men den Bur jag har nu är precis bara så stor som den måste vara, har lånat den. Jag skulle vilja ha en större, dessutom med luckor i gallret från sidan. nu är luckan ovanpå vilket jag tycker är lite opraktiskt…

Evovva
0

På Bromma zoo har dom en jätte bra stor galler Bur. Criceti 15 heter den. Det är en lucka i taket hela taket är en lucka.

Evovva
0

Blev lite konstigt såg jag. Alltså Hela taket är en ända jättestor lucka. Vi har sån till 2 av våra hamstrar. Tycker den är suverän!!

northmaster
0

Tack för tipset, men har den även luckor på sidorna? jag sitter i rullstol och det blir lite knepigt med att nå ner i buren med bara lucka i taket :)

Twisted_T
0

#3 Kolla efter terrarium annars? det finns ju många stora och de öppnas framifrån :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Evovva
0

#3 Nej det är bara luckan i taket.

mocchino
0

Vart nånstans finns du?

Jag har nämligen en stor gallerbur som har två små luckor på sidan av gallret. Buren har även hög botten så det kommer inte så mycket spån ut. Verkligen en super bra gallerbur! Men den finns i Knivsta, kan ev tas med till Sundbyberg eller Uppsala men det hjälper ju inte om du bor längre bort. ;) Thihi!

// Nathalie

madsan
0

Har du kollat blocket? Vet att det finns burar till salu i västra götaland iallafall, men surfa in på ditt län om det är ett annat ;) Brukar alltid finnas!

Madsan

Ardennerryttaren
0

TS bor i Umeå. Men tipsar också om blocket, och även att använda fantasin lite. Små fågelburar, akvarium och terrarium fungerar också jätte bra till hamster.

emelieringstrom
0

Vilka mått ska den vara? Alltså hur stor? Jag har en gallerbur med öppning fram och uppepå. Jag finns i Göteborg =)