Vilken färg?
Vilken färg på guldhamster är finast? Jag har nyligen fastnat för bb roströd :) Madsan
Madsan

Jag gillar fläckigt, jag kan inte välja någon exakt favorit, men olika varianter av skp/vit tycker jag är väldigt fint. Som choklad skp/vit, här på Tigris som jag har fött upp.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag gillar allt som är fläckigt eller prickigt XD
Normalfärgad, normalfärgad umborous och rost, då ska dom vara riktigt bra färgade.
Sen gillar jag sobel brunörad och väldigt mörka soblar.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Jag vet inte riktigt. Har inte haft någon guldis men svart och vita guldisar är bara föööör söta <3 :)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
sobel roan <3
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
madsan: bb roströd? 
Mina favoritfärger är helt klart: Silvermink, mink, koppar, sobel, creme, silversobel, vit, bö. silversobel, Offwhite och caramel.
Ops. vart ganska många färger, men dem jag jag gillar mest är nog Silvermink, mink, koppar och sobel! 
Creme!!! Äääälskar!!!
Sen tycker jag att sköldpaddor med vitt är fantastiskt fina!
Och offwhite!
Och såklart tycker jag att svart DS är himla fint oxå, för den färgen har ju min gosse!
Jag är vädigt intresserad eftersom jag är kär i min Olof och är sååååå sugen på att skaffa en liten guldis till. Behöver bara en billig Bur nu :D Vad ska jag skaffa??? Kan verkligen inte bestämma mig gah! Vill ha korthårig men sen kan jag inte komma vidare. Olof är cremeförgad så nu vill man ha något annat. Har inte tänkt avla så ras på det sättet spelar inten roll :P
Madsan
#1 tigris är helt underbar! Har du sånna över så skicka över en ;)
Madsan
#8 Kanske ska ställa frågan igen hihi!
bb roströd? Vad är det? :) en rost är ju bb så det behöver man inte skriva. Men roströd? 
Menade bb=roströd :P
Madsan
Eller alternativt rost. Jag tänker att rost är rött haha
Madsan
#12 jaha. Jo rost är ju lite rött. Men då förstår jag att du menar vanlig rost.
Jag gillar väldigt många färger. Soblar älskar jag. Hoppas jag får några i kullen till sommaren så jag kan behålla en. Sen gillar jag i stort sätt alla cremebaserade färger och viltfärgade. Gillar även choklad,dove och champagne. Svart kan vara fint ibland beror helt på men jag gillar mer de ljusare färgerna(för det mesta). Kan tycka att alla möjliga färger är fina beror helt på hårlag,personligheten… ja massa saker. rö och odd-eye är fint… väldigt speciellt. Älskar rex på långhår! Ja det finns ju så mycket att välja på! :o