Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 565 ggr
StinaKarlsson
0

Problem med Rollyhjul?

Har ett sånt här till Harry som han haft i ca 5 veckor: http://djurmaxi.se/hamsterhjul-rolly-p-1540.html Nu har det gått sönder! Pinnen som hjulet snurrar på har gått av! Fick jag helt enkelt ett måndagsex, eller har fler haft problem med detta? Tänkte om jag ska försöka byta till nån annan sort när jag ska till djuraffären och byta det… För visst ska väl ett Hjul hålla i mer än 5 veckor?!

Roonja
0

Jag har 2 sånna Hjul. Vet inte om det är samma storlek. Men jag har den största. Mina har jag haft i 2 år och dem är hela och funkar fint, fint. Undrar varför dina gått sönder? Obestämd

StinaKarlsson
0

Ja, jag har oxå den stora sorten (länkade till den mindre ser jag…)! Då får jag väl helt enkelt anta att jag fick ett dåligt ex… Ska in och byta imorrn tänkte jag…

mandyosv
0

Om du hade ett sånt litet kanske det gick av pga tyngden, en guldis ska ha minst 18 tycker jag, beroende på storlek :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Roonja
0

#3 fast det är ju 20 som dem ska ha minst! :)

StinaKarlsson
0

#3 Se inlägg #2 ;)

mandyosv
0

#4 Fast om det är en liten guldhamster så kan de räcka med 18 i början, blir den större köper man större :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Roonja
0

#6 Jo, det kanske "räcker" men dem ska ha 20 som minst. :)