Vill ta ut honom.
Olof vill inte att jag tar tag i honom riktigt än så jag vet inte hur jag ska kunna rasta honom utan att han drar iväg. Om jag har tillräckligt höga väggar är det ju ok. Men just nu har jag inget akvarie eller låda som han kan vara i :( Hur stimulerar jag honom? Och är det någon som har ett akvarie/låda till mig? Försöker på blocket, men dom går åt som smör i solsken :(
Madsan
Köp en stor samla från IKEA? Kostar bara 149 kr och går ju att inreda med massa leksaker till lillen :)
Har ingen IKEA i närheten tyvärr :(
Madsan
Näe blir la Göteborg som är närsmsta? Vet inte känner inte till Trollhättan så bra. Köper mina på IKEA bäckebol :)
Göteborg är närmast, men snart ska de öppna ett IKEA på Torp :)
Du har inte funderat på att köpa en smådjurshage då? Eller kan hamstrar hoppa 25 cm upp i luften? Vet att gerbiler kan studsa ur hur lätt som helst om de vill men de är ju både lättare och bygda på ett annat sätt än hamstrar ^^.
Inte hoppa, men klättra ^^
#6 Kan de klättra ur en sådan här: http://grand-prix.se/product_info.php/cPath/218_220_248/products_id/4721?osCsid=7d777a0670bc97d8b7096c802660d7a8? Tänkte eftersom hagen mest utgörs av vertikala stänger. Eller kan de hasa sig upp ändå? xD
När det gäller hamstrar så blir jag inte överraskad längre^^ Min lille herre är en riktigt utbrytningskung och jag skulle inte bli förvånad om han skulle hittat något sätt 
#8 Haha okej :) Ja i värsta fall så kan man ju tejpa fast kartong på hagen så att det verkligen inte finns en chans att djuret kan klättra ut. Det blir ju bra mycket mer yta att få springa lös på, speciellt om man ställer hagen som ett D mot en vägg.
Och om man har ett djur som är lite blygt så kan man ställa buren i hagen och låta djuret gå ut själv av egen vilja 
#7 Japp en hamster kan klättra ut ur en sån det har hänt många. Men det med kartongen är faktiskt en bra lösning som en del använder. Eller så gör de egna hagar av t.ex plywood :)
Jag har budat på lite byråar på blocket till min älskling :) Då kan man ju ta bort lådorna och vips har man en trähage :)
Madsan
#11 Ja det är ju en bra idé det med :)
#1 kan inte hitta de stora lådorna på hemsidan? Du kanske har länken?
Madsan
#14 Ok bra. Ja det är ett bra pris :)