Nu somnade min gammelgubbe in
Min mamma kom precis och väckte mig, och berättade att min hamster dog inatt. Han blev två år och 7 månader. Han låg på sidan utanför huset så jag tror han var påväg att dricka och så dog han bara, utan krämpor. Jag skriver här eftersom ni om någon vet hur det känns, visst det är ett litet djur inköpt för 200 kronor men det är också en individ och för mig, en familjemedlem om så en liten sådan. Den här hamstern har varit den finaste jag någonsin haft, så lugn och aldrig har han bitit. Har haft honom i knät många timmar framför teven, där han ofta somnat på mitt bröst.
fina hamster, jag kommer sakna dig. rip.
RIP, beklagar sorgen :,(
R.I.P
Beklagar! Är aldrig roligt när ett djur som varit med i några år lämnar en. Men ändå så måste det ha varit skönt att han dog på en fridfullt sätt, han somnade in själv i sin Bur där han kände sig trygg, så han var nog inte rädd när han lämnade livet.
Mvh Alicia.
Åhh nej. Beklagar!
R.I.P
Nej vad tråkigtm beklagar verkligen :'(
R.I.P
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Beklagar.. :(
Beklagar sorgen :(
Vad tråkigt :( Vet att inget kan ersätta en individ, men kanske i framtiden kommer du känna dig redo att skaffa dig en ny liten krabat :)
Madsan
Madsan
Åh gud sicken sötnos. Beklagar!
…det är otroligt hur mycke man kan sakna ett så litet djur….vi är många här inne som vet hur du har det :(
Som du säger skönt att han fick somna utan krämpor men saknaden är juh endå stor hur små dom en är tar dom endå en stor plats i våra hjärtan.
När vi skaffade familjens första hamster o mamma undrade om pappa inte ville följa med och kolla i djuraffären tyckte pappa att "hamster är inget husdjur"….Napolion kom hem…några veckor senare vem är inte kär i hamstern om inte…just det pappa :)
Så ja jag vet hur tomt det är just nu hos dej just nu :,(
Åh vad sorgligt och jobbigt.
Vila i frid.
tack för stödet! mina kompisar fattar inte hur jag kan grina över en hamster, men är man djurälskare så är man punkt.
#12 Folk förstår inte vilka band man får till sina djur! Ifall min hamster gick bort skulle jag dö i någon vecka. Han betyder allt för mig.
#12 Mina kompisar förstod inte heller varför jag grät (min Aggda gick bort för några dagar sedan). Jag älskar mina djur över allt annat, vad det än är för djur.
Beklagar ytterligare en gång! 
#12 Man blir irrterad och upprörd över att de inte fattar men egentligen borde man tycka synd om människor som aldrig får chaansen att älska ett djur, det är ju supermysigt med en liten fluffig hamster som kan somna i soffan bredvid en eller trösta en när man är ledsen. Tjejen som jag fick Gurkan av fattade inte hur jag kunde tycka så mycket om honom, och hon hade haft honom i över ett år när jag fick honom, så människor är ombytliga, så är det bara. R.I.P Lilla hamster :) Han har det nog bra i sin himmel<3