Vila i frid min finaste.
Efter Angies död ska jag än en gång bli tvingad att lida.. Mina hamstrar bor fortfarande (förutom Dante) hos min kompis efterssom hon tar hand om dem tills imorron. Angie blev sjuk, frisk & sen dog hon..
Idag ringer min kompis & gråter & berättar att.. Liebe har blivit ihjälbiten av Beatrice..
Jag förstår ingenting, Beatrice var LIVRÄDD för Liebe till en början & efter någon vecka så kunde dom inte skiljas åt.. Hur kunde det gå så fel?
Det värsta är att det faktiskt är Liebes 1-års dag idag.. Lilla älsklingen min. Hon var alltid så himla rar & go mot mig..
Jag tror en hel del här på forumet vet vem denna underbara lilla tjej är. Vila i frid världens finaste Liebe, du kommer föralltid ha en stor plats i mitt hjärta. Jag älskar dig mitt lilla gosetroll..♥
17 mars 2011 - 17 mars 2012.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Usch stackars dig, skickar massa stycke kramar från både mig och mina hamstrar
R.I.P Liebe
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Jag beklagar din förlust..Styrkekramar från oss här hemma med tjejen.
Vila i frid lilla flicka.
Usch vad hemskt. Beklagar sorgen :(
Vila i frid Liebe.
Åh nej, är både Liebe och Angie döda
R.I.P Liebe och Angie :(
Medarbetare på Vetenskap.
Gud så tråkigt! beklagar verkligen, R.I.P Liebe! 
Har båda hamstrarna dött hemme hos din kompis nu? Det är inte så att hon tar dåligt hand om dem eller att hon inte vågar säga sanningen, att något annat hände? Eller är det bara väldigt mycket otrur?
Skickar styrke kramar till dig, Liebe som verkade vara en hamster som stod dig väldigt nära. Usch så tråkigt
.
Mvh Alicia.
Nej nej nej nej!!! INTE Libeb! Fy börjar nästan gråta här :''( R.I.P Libeb
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Nej usch vad hemskt!
Underbara tjejen! Tycker så synd om dig.
Jag förstår dig. Nyss avled ju min älskade Aggda. Styrke kramar från mig 
R.I.P Liebe! 
Gud vad tråkigt! Vila i frid… 
R.I.P Libie!!
Man vill inte förstå att sådant händer… *styrkekramar* <33
Tack, vad ni är snälla allihopa!
Jag får trösta mig med att jag vet att du har det bra där uppe bland alla kompisar. Hon får säkert träffa sin dotter Angie där uppe..
#7 Det är så tråkigt! Styrkekramar till dig med. 
Nej vilken otur, så hemskt. Beklagar.
Tröstkramar!
Styrkekramar till dig!
Lilla Liebe <3
Mvh/Ellen<3
Nej vad tråkigt att höra :( Vila i frid lilla Liebe 
Vad tråkigt! Vila i frid lilla tjejen
Vet att det inte är samma sak, men du har iaf en helt ljuvlig liten bebis här hemma som längtar efter att få träffa dig. Kanske något att se fram emot lite när det nu känns tungt.
#5 Ja, båda hamstrarna dog hos henne. När jag var där sist (då vi bland annat hittade Angie död) så tyckte jag att hamstrarna verkade väldigt undernärda, & deras fat (som dom får Färskmat på) var snustorra, & mina tjejer lämnar alltid kvar mat.
Vi gav dem mat & dom slängde sig på maten.. Hon kommer dock inte få ta hand om dom igen, för jag vill de bästa för mina gosbollar & ska jag hitta en som tar hand om dem, så ska det vara någon som verkligen angagerar sig. Hon sa till mig att hon skulle vara med dem hela tiden & ta hand om dom superbra, men det tvivlar jag på att hon gjort..
Ja, hon stod mig fruktansvärt nära..
#15 Naaw, jag längtar så himla mycket efter att få träffa henne! Som ett litet plåster på såret. :')
Till er alla: Tack så himla mycket, va snälla ni är!
16# Men säg till din kompis att det faktiskt ärn levande djur hon tar hand om och att hon inte ska strunta i dom! Nu bir jag riktigt arg på din kompis!! ;((
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#17 Jag har pratat med henne massor idag. Hon gråter, hon är verkligen jätteledsen & har världens dåligaste samvete.. :(
Vad tråkigt att höra. Jag beklagar. Jag skriver inte så mycket och vi känner inte varandra, men du ska veta att mina tankar går till dig och Liebe.