Hamster iFokus

Hamster

Etikett: hamster
Läst 1040 ggr
nadilda
0

Vad tycker ni om att städa buren?

Detta är min första ifokus-kluring så jag hoppas den blir rätt!

Zakarias
0

Såklart att det inte är jätteroligt. Men det är bra för hamstern, och för folk i omgivningen.

Men om man inte vill städa, så ska man enligt mig inte ha hamster eller något djur alls.

emelieringstrom
0

Jag tycker faktist att det är ganska roligt då jag tycker om att göra det fint för min hamster. Det är ju roligt att sätta in nya leksaker, ny inredning osv! :)

nadilda
0

Jag tycker själv faktiskt att det är lite mysigt och sen när man ser hamstrarna nyfiket upptäcka den nya inredningen så blir man så glad :-)

Twisted_T
0

Jag kan tycka det är ganska kul jag med att flytta runt saker och göra det fint och fräscht för dem. Men hade jag varit uppfödare och haft många hamstrar hemma så hade det nog varit lite jobbigt. Fast då får man ju ta dem i omgångar t.ex 4-5 om dagen. Nu har ju jag bara 3 st hamstrar än sålänge så det är ingen större fara, det går ju snabbt :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Lojs
0

Jag tycker det är väldigt mysigt! Just nu har jag runt 25 burar "igång" och det är lite mycket, men när jag hade typ 10-15 så var det bara positivt. Jag brukar säga att burstädandet är mitt terapiarbete, gå och pyssla och koppla bort hjärnan en liten stund. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Charlie2006
0

Jag tycker det inte är tråkigt, inte jobbigt heller faktiskt. Har 17 burar samanlagt nu (möss och hamstrar). Att göra rent burarna är nödvändigt och ska bli gjort. Glad

Sen kanske det inte är det roligaste som finns, men när man väl kommit igång att göra första buren, så går det enklare och är rätt avslapnande. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

emmajensennn
0

#6 shiiit vad många djur du har :S

You can't make a rainbow without a little rain

Charlie2006
0

#7 Bara 39 hamstrar och möss ;) samt 2 katter. Inte så många djur.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

emmajensennn
0

#8 :S tycker jag :P Själv har jag 2 kaniner och 2 hästar, och det tycker jag är mycket :P

You can't make a rainbow without a little rain

Roonja
0

Jag gillar faktist att städa burar. Det är ganska enkelt om man har samla. Jag har 28 hamstrar om jag inte räknat fel. Det mästa jag gör på en dag (förutom att gå i skolan är att städa, gå (har 9 hundar), städa åt katterna, städa åt ödlorna och ta hand om hästen. :) Så jag har vant mig vid det. Det är inte det roligaste, men jag kan leva med det, eftersom det är det mesta jag gör.

NaDa...
1

Älskar att städa buren!
Och så får man se när han blir så glad för en nystädad Bur.

Så känner jag med alla djurburarna, då även kaninburarna. :)

~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥