Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 703 ggr
[VillePille]
0

HJÄLP!

Jag skulle kolla till Ville och såg att han var konstig i pälsen så tog upp honom för att kolla närmare på det. Och på hela ''överryggen'' var han typ ''stripig'' såg ut som han var blöt, eller som att pälsen var väldigt fet. I morse var pälsen hur fin som helst och jag vet inte vad som hänt. Är det farligt? Eller är det bara tillfälligt?

Tinwe
0

Pälsen kan ju bli fet om du håller i honom mycket och så, men om du hade bild på det så hade det varit toppen. :)

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

mandyosv
0

Han kanske råkat gå under vattenflaskan och blivit blöt, då blir pälsen lite "fet" ett litet tag, så är det på mina iaf.

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Twisted_T
0

Pälsen blir inte fet om den är blöt. Man känner det ganska snabbt och ser ofta skillnaden :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

mandyosv
0

#3 hon kanske uppfattar den fet om den blivit stripig av vatten

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

jolinak
0

Min hamster fick en liten ost bit en gång och efter det blev hon fet i pälsen. Jag tror att hon tog in osten i huset och låg och sov med det. Min hane blir ofta fet om han inte tvättar sig i Sand regelbundet.

[VillePille]
0

Kom på sen att det var lite matolja från när jag smorde in hans nya Hjul! :) Men tack för svar!