Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1201 ggr
AnnaCDSG
0

Älskade, lilla Marlin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hände en tragisk olycka. Min lilla 5 veckor gamla Marlin rymde från sin Bur när jag inte var hemma, och hemskt nog var dörren till rummet öppen. Vi har tre katter i familjen så jag brukar alltid ha den dörren stängd så länge jag inte är där inne själv. Men inte denna gång. När jag hittade honom var det för sent.. Han var redan borta och en av katterna satt bredvid honom.

Jag fick nog en chock. Tog upp honom i mina händer och bara satt med honom och grät och grät. Det kändes så overkligt. Han hade bara bott här i en vecka, hade precis börjat sitt liv, och så hände detta. Det är så sorgligt.

Sörjer honom massor hela tiden. Tänk att man kan få såna starka känslor för en liten varelse som bara bott här i en vecka. Önskar bara att jag hade varit hemma och kunnat rädda honom innan han ens satte en tass utanför buren. Men hur mycket jag än önskar så kommer det aldrig att bli så.

Vila i frid, min söta, fina, älskade lilla Marlin. Tack för den korta, underbara tiden jag fick dela med dig. Kommer aldrig att glömma dig.

[Airo]
0

Usch , gud vad tragiskt … Jag förstår precis hur du känner dig .

Vila i frid Marlin ! Gråter

Charlie2006
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vila i frid finaste pojken Gråter. Du får inte klandra dig, det kunde hänt vem som hellst. r.i.p Marlin.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

mjuhm
0

Nej gud va hemskt, börjar nästan gråta själv Gråter.

Vila i frid fina Marlin!

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

AnnaCDSG
0

Ja, det är helt ofattbart att det hänt.. Gråter Tack för era kommentarer.

Ozanna
0

Gud vad hemskt!! Fäller en tår för lilla marlin!! :'(

//Anna :)

mocchino
0

Förstår hur du måste må just nu. Samma sak har hänt mig en gång. Det är så hemskt!

Men som #2 säger så får du inte klandra dig själv! Det är absolut inte ditt fel!

Tröstkramar!

// Nathalie

UlrikaD
0

Fy vad hemskt. Beklagar verkligen:(

goldenhamsters
0

Åh, så sorgligt Rynkar på näsan. Har varit med om något liknande en gång. Hade en hamster som bott hosmig i bara någon vecka och så lyckades hon bita sig ut ur duna buren och min katt dödade henne. Förstår att du blev superledsen, det blev jag med när det hände mig.

R.I.P Marlin Rynkar på näsan

Mvh Alicia.

Amun-Ra
0

Men fy så tragiskt! Som 2# säger så får du inte klandra dig själv! Olyckor händer ibland tyvärr! Jag har själv för inte så länge sedan förlorat min älskade Lou! Hittade honom död i sitt bo där han hade somnat in när han sov. Så jag vet precis hur du känner dig just nu och hur lädsen du är. Men du får ABSOLUT INTE klandra dig själv pga olyckan.Rynkar på näsan

Tröstkramar

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

[Emma--]
0

Beklagar :(

AnnaCDSG
0

Tack, alla! :'(

#8 Åh nej, vad sorgligt.. Det är en liten tröst iaf att höra någon som varit med om samma sak. Men usch, vad hemskt det är när det händer såna grejer. :(

#9 Vad ledsamt.. Beklagar din sorg också. Har också hittat en hamster som somnat in i buren sådär, det är så svårt att upptäcka en sån sak.
Tröstkram tillbaka!

MaaariaS
0

BeklagarGråter

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

AnnaCDSG
0

Tack. Rynkar på näsan

Roxie
0

Usch, beklagar! Gråter *tröstkram*

// Sofia

Dumbo-
0

Åh, vad hemskt! :/

R.I.P Marlin ♥

AnnaCDSG
0

Tack båda! :'(

Miilla
0

Stackars lilla Rynkar på näsan beklagar verkligen Anna!

AnnaCDSG
0

Tack, Miilla!

Amorita
0

beklagar verkligen Gråter

Bruden-Mbuti
0

tråkigt men sånt händer.

de är ju så små,kvicka och smarta men tyvär var katten kvickare denhär gången.