Tjeckisk import, Fifinka!
Här kommer lite bilder på honan jag fick hem tack vare Sofia/Sulfidas. Hon heter Fifinka Remilove och är som sagt importerad från Tjeckien! Första gången jag fått vara med å ta hem djur från utlandet *aww*
Hon är född 29 juli- 2011 och är en super söt liten sak, silverchoklad dominant spot satin långhår.
Väldigt liten i storleken och vääldigt springig av sig… men sööt! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
hon har inte riktigt tid att stanna upp och bli fotad ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
(Gäller att vara snabb med kameran hihi)
_
Söööt Fiffelifink! 
_
*Ber en liten stillsam bön*
_
Hon blev ju så himla söt här.. synd bara på den hemska bakgrunden. Men men, hon satt ju stilla en stund iaf 
_
Söta lilla fiffisen!
// Sofia
Va fin hon är :) varför importerar man hamstrar och vad är det för speciellt med det? /Amanda
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Jätte fin. 
#8 För att få in nya linjer, det är inte helt enkelt att hitta helt obesläktade hamstrar.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#8 Som sagt så är det dels för att få in obesläktade hamstrar, här inom Sveriges gränser har jag märkt att många uppfödare "byter" emellan, och det är mycket släkt överallt. Då kan det vara roligt med lite importer.
Sedan kanske man vill få in en speciell linje eller typ, färg osv. Så det finns mycket skojigt med det. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Choklad, ds OCH satin! Mums! ;D Thihi!
// Nathalie
Ja visst är hon söt, synd bara att hon verkar ha en inbyggd jetmotor i sig
#8 De andra har redan svarat rätt tydligt så jag skippar det ^^
_
Fifinka var så jäkla söt imorse.. herre gud ändå..
Jag har hennes Bur inne på den lilla toan där uppe, släppte ut henne igår innan jag gick och la mig för jag vet att hon kan ta sig in i buren sen när hon är less och vill sova.
I morse när jag gick n dit för att kissa såg jag henne i buren.. jag såg även en plastbytta Full med mat.. Den stod på golvet utanför hennes Bur, trött som jag var fick jag tänka ett tag innan jag började förstå hur maten hamnat där..
Fifinka har alltså tagit maten från sin matskål och flyttat ut det från buren? Tittade på henne å insåg ju att hon hade kinderna fulla med torrfoder, då var hon ju på väg med sista lasset hahaha
Verkar inte bättre än att hon har roat sig med att försöka flytta matförrådet *naaaw* Jag kommer ju känna mig jätte taskig då jag her tillbaka maten. Hon son kämpat med det hela natten nästan !
_

#13 Naw, stackarn som har en så elak matte.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#13 Naw hahaha, sötskruttan då! Hade verkligen velat se hur det såg ut :)
// Sofia
Ja det var så gulligt, just att jag "kom på henne" när hon var på väg med sista lasset också *asg*
_