Exentrion's Fnidolf
Nu tänkte jag att Fnidolf ska få en egen liten bildtråd! Han har sötat sig massor, men inte blivit såå många bilder än.. Det kommer mer allt eftersom 
Han är choklad långhår, född 17 Oktober 2010.
Lill plutten 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Bilder från igår 
Åh, jag bara älskar hans profil här. Vilket ansikts uttryck :')
Söt öra!!
bilderna ser nästan likadana ut.. men han var så söt på alla så ja kunde inte välja bara en eller två hihi 
Älsklingen då, snacka om att man faller som en fura när man ser honom. Mattes lilla charmknodd ?
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Sötnöten, hihi. Men hur tusan lyckas du alltid hitta bebisar med jätte öron, fniss
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus

Naaw, sötis <3
#2 bra fråga 
_
Bild från ikväll/natt. Han fick springa lite i sovrummet för första gången.. tänkte att nu får man väl försöka fånga in honom på nåt sätt.. men efter att han suttit å spanat ett tag så kom han lydigt fram till mig så jag fick plocka upp. Nemas problemas 
Söt proppen! 
_
Han är ju super söt med sina stora öron?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Naaw, sötpröpen! 
//Caroline
Jaa! Han är som en litn .. gah, vet inte vaad 
_
Lika söt som sin syster 
/ Caroline- Kolarängens guldar i cremebaserat och mörkgrått, samt Roborovski.
Söt bebisen växer å växer 
_
Ohh vad stor sötpröpen har blivit! :D
//Caroline
_
#16 tss.. ja men det kan vara rätt lurigt ibland, har själv lyckats ta fel på en dove och en choklad (?!) Måste ha varit på en annan planet som lyckades sätta två helt olika färger i fel Bur.. men men, är man genialisk så är man 
_
Nya bilder på Fnidolf kommer här, han har fått så härlig päls nu så det gäller att passa på att fota honom då eller hur 

Lill pröpen!

_
Men åååh vilket charmtroll, vill ju också ha en choklad! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Nyborstad & fin!

**
Å så ner igen :p**
_
Gud vad underbar!!! :)
//Anna :)
#20 vilken päls!!
hur ofta måste man borsta en sån där?
jätte vacker är han!
Nämen åhh så stor och fluffig han blivit! 
Verkligen super sööt och vacker 
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Vad söt han är :D
Ja han har alltid haft väldigt ojämn päls så nu borstar jag honom varje kväll så att den inte ska tova sig, får se hur länge pälsen håller sig nu då 
_
Får jag fråga vad för sorts borste man använder när man borstar hamstrar?
Ungefär sådan man har när man borstar katter? O.o
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#26 Kan fota den borsten jag köpte, det är typ en mini karda eller vad man ska säga. Fast inte såna där vassa piggar utan mjuka..
_
Såklart,en till liten chokladpralin…
Den här killen hade ju en mäktig och läcker päls! En päls som heter mer än duga då det kommer till LH. Fin kulle!
Jag använder en tanborste som jag enbart använder för att borsta hamstrarnas långa päls…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Vilken maffig päls han har! Superfin kille 
Mvh Alicia.
Oj, den här tråden har jag visst glömt.. hade ju utlovat en bild på borsten jag använder 
_