Spooky
(Nu ska mitt lilla spöke få en egen bildtråd, jag kan ju inte fortsätta snylta på andras trådar hur länge som helst.)
Det här är alltså Spooky (vit sö LH), han föddes den 20/1 och jag hämtade hem honom för fyra dagar sen. Innan dess har jag inte haft guldhamster hemma på nio (!) år, så det var väl på tiden nu.:)
Underbart söööt!
Har några kusiner till denna här hemma, dem hälsar med munnen full av taco 
Mvh Alicia.
Underbart söt! Egentligen är jag inget jättefan av vita hamstrar men Spooky fick mig att ändra min åsikt om det :P
Åh vad söt
ack så söt! 
Jasså så lillkillen ska heta Spooky :D
Mamma och syskonen hälsar till Spooky?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Vad lyxigt han har det :D
//Nova
Jag fick hans nya Hjul på posten idag! Han är inte vaken än, men han ska få kika lite på det senare ikväll.:)
Några bilder från igår:
Fortfarande hur söt som helst, nutte plutt
Ska bara påpeka att han är lite för liten för att springa i Hjul, så vänta tills han är 3-4 månader. Unga hamstrar känner inte av när de är trötta och kan springa tills de är heeelt utmattade eller så blir de så fanatiska i hjulet att de glömmer bort att äta och dricka.
Ska du ställa ut honom? 
Mvh Alicia.
#17, Jag hade inte tänkt ge honom hjulet än
. Som jag skrev ska han bara få kika lite på det (för att jag är för otålig för att låta det ligga i paketet… jag bara måste få pilla lite på allt nytt jag köper, haha!).
Ställa ut, njae, mycket tveksamt. ;)
#18 Okej, jag är likadan. Köper man något kan man ju inte bara låta den ligga i flera månader i sin kartong
Jag tycker du borde test-ställa ut 
Mvh Alicia.

Sötnos!
Älskar vita, fluffiga saker (a)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men sötplutten då 
Har en faster och 3 kusiner som vinkar och hälsar glatt till Spooky 
Mvh Alicia.
Mamma, pappa och syskonen hälsar (mina 2 honor jag ska behålla och de 2 hanarna som är kvar).
//Nova
#23, hälsa släkten. ;)
#24, hälsa syskonen grattis på 2-månadersdagen, idag!
Ikväll kommer det några nya bilder..:)
Nu är de bara min två honor och ena hanen kvar men dom grattar tillbaka.
//Nova
Wow vilket fint fluff däe bak han har fått..
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
#28 Helt underbar
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Lillkillen har blivit så stor och fin sen sist jag såg honom
//Nova
Vilken fin långhårig kille
Hans halvsyster är också av fint långhår.
Mvh Alicia.
Såå fin!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag har den som var likast honom :)
Tänkte höra hur det går med lill killen, i övermorgon blir ju han och syskonen 1 år! :)
//Nova

Men så söt man får vara då! :D
Men måste fråga: Är nån av föräldrarna vittecknade? Bandad eller dominant spot? Hans ena öra är ju fläckigt vilket tyder på att han borde vara vittecknad. :)
// Nathalie
nemen guud så söt(!)
Oj det hade inte jag märkt förens du nu sa det, ja pappa sin är ju ds. Så han kan ju mycket väl vara vit sö ds?
//Nova

#40 Ja eller offwhite ds. :) Ds är han iaf om man kollar på öronen. ;) Tråkiga med cremebaserade ds är ju att dom oftast blir överspottade plus att grundfärgen bleks ner så han kan likagärna vara offwhite ds som vit sö ds. :) Får man bara veta om man testparar. ;) Thihi!
Vad är föräldrarna för färger? :)
// Nathalie
Ja, detta var min första kull så färger och allt sådant hängde jag inte med på. Men lite förstod jag. Mamma var Albino mö LH och pappa var silversvart ba umb ds LH. :)
//Nova

#42 Vad har albinon för föräldrar? Var nån av dom silver? Annars är det nog mer troligt att Spooky är offwhite ds. :) Eller dessutom offwhite bandad ds som far sin(teckningen alltså ;)).
// Nathalie
#43 De var Albino och Creme. Ella är syster med Evonda som var mamma till Spooky :) Så egentligen är Beauty kusin med Spooky.
Mvh Alicia.
Grattis på födelsedagen hälsar Cream här hemma ;)
Snart är hela släkten samlad på en och sammma tråd :)
Ja, det blev ju en parninge mellan en cremebaserad färg och en svartbaserad färg
Så då är han nog offwhite ds eller offwhite ds ba. :)
//Nova

#44 Ja om den albinon inte har nått silver i sig så kan han omöjligt vara sö mö vit utan kan enbart vara offwhite ba ds. :)
// Nathalie

#46 Jag har också gjort creme+svart parning. Det är inte ju direkt livsfarligt för djuret. :P
// Nathalie
Ja då är han troligtvis offwhite ba ds. :)
Trodde han var en vit sö då när han bodde hos mig hade an inga fläckiga öron, som ni ser på första bilden. :)
//Nova