Yorgy Von Schtaubing
Yorgy vill också ha en egen bildtråd! Det är en av de absolut goaste och finaste killarna man kan hitta! Han är importerad från Tjeckien även han, å jag kan inte annat än säga att han är helt underbar ♥
Såå lugn och mysig, social och go :')
Han är silverchoklad ds, odd-eye korthår. Född den 14 juli 2011
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Utforskar sängen lite ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Nyfiken liten Yorgy!
_
sandbadat lite ..
_
"ojojojdå- här fanns det många viktiga dokument!"
_
Aw, lille Yorgy! Är han fortfarande lite social som han var här? :)
// Sofia
Jag har hans Bur inne på toaletten på övervåningen, den står på golvet. Super praktiskt att ha den så för då kan han gå och lägga sig när helst han vill.. det är inga problem att ta sig in i buren efter en lekrunda. Men det ska ju till att locket är öppet också ;)
_
Typ enda halv-vettiga bilden jag har på honom, måste se till att ta bättre bilder på honom sen :)
Å ja Sofia- han är hur cool som helst. Framåt å mysig å jätte social ^^
_

Min favvis-utlänning ju!! Eller ja….nästan.
hahah, så himla söt, och jag älskar att ena ögat lyser rött och det andra är svart! :)
Hade en odd-eye i min a-kull. det är ju så sött! :)
Håller med Ronja. Älskar när ena ögat lyser rött och andra svart. ;)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!

Vilken läcker liten sak!
Älskar odd-eye! :D
// Nathalie
Superfin! Gillar hans odd-eyes! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
ååå så vacker! odd eyed är ju hur coolt som helst!
Ja det är super charmigt med olika färger på ögonen, verkligen läckert! Ska se om jag kan få lite bättre bilder på honom sen, men nu har jag ju presenterat honom iaf 
_