Satin?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker inte hon ser ut att vara satin
. Varför är hon blöt på ryggen?
Mvh Alicia.
#4: Hon är inte blöt, det är det som är grejen. Hennes päls ser ut så, den är "gles" på vissa ställen. Det jämnar ut sig till baken. :p
WOW,vilken snygg färg…ser lite ut som en black yellow eller någon sorts pearl…
Dock skulle jag tippa på att hon är en B/Y. En av mina stora favoritfärger…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Hon är inte satin. Jag skulle nog se över hennes kost för hon ser väldigt fet ut i pälsen om hon ser ut sån jämt menar jag. En hamsterpäls ska inte stripa sig så.
#6: Hon är Sobel, står så i stamtavlan iallfall 
#7: Jag har ju bara haft henne sen i lördags, ingen av mina andra hamstrar har sådan päls. Jag tänkte också på att det säkert beror på maten, för pälsen ser ju inte direkt gosigos ut heller. 
Tycker att det ser ut som att hon har ohyra.
#9: Det kan jag säga att hon inte har.
Ja det kan nog mkt väl vara att hon inte fått tillräckligt med tilläggsfoder eller liknande.. aldrig sett en hamster med så gles och "fet" päls :/
Hoppas det ger med sig med lite bättre kost! Håller tummarna :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Den här tråden känns lite dum nu när jag tittar på den nu, hon är helt klart inte satin. Hehe..
Har tagit lite nya bilder på henne, hon är sååå mycket piggare nu och sedan en lång tid tillbaka när hon fick regelbunden Färskmat varenda dag.
Det här bevisar då bara att det är väldigt viktigt med Färskmat, tänkte visa hennes lilla förvandling! 
Hon har visserligen inte riktigt helt tät päls - än, den kommer väl att bli tät igen om några veckor/månader. Hon kommer ju helt klart att fortsätta med sin kost som resten av hamstrarna här. Ingen speciell diet till henne inte. 
Gud så fin pälsen har blivit!! Det är verkligen en stor förvandling, hennes päls ser frächare och finare ut :D
Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(
Ja, hon fick nog inte den mat hon skulle ha hos förra ägaren, hon såg mager ut tyckte jag på bilderna! :/ Men nu ser Bea mycket finare ut! :)
Ne, hon är inte satin. Det är jag 100 på. det var bara pälsen som var fet på bilderna. Hennes mamma är ju satin, men jag kan säga helt säker att hon ej är satin! :)
Men nu är hon ju superfin! :)
Syskon, mamma, pappa, moster, kusiner och alla hamstrarna här hemma hälsar till Bea! :)
#13: eller hur?! Hon tackar något enormt för hennes skönhet! 
#14: Ja, verkligen. Hon har verkligen blivit så mycket friskare i sin päls och i övrigt. När hon kom var hon nästan helt dåsig, ville bara sova oavsett tid på dygnet. Sen kom hon igång mera när hon fick Färskmat, nu kallas hon King Kong. Ska klättra hela tiden, annars är myshamstern ett annat smeknamn. Uppe i handen är hon huuuur goo som helst! 
Jag vet inte riktigt hur jag fick det att hon skulle kunna vara satin, nu vet jag som du att hon till 100% inte är satin när hennes päls inte är fettig längre.
Hon hälsar tillbaka till hela släkt kalaset där borta! *vink, vink*
Ååh vad bra at pälsen blivit tätare!
Jag säger som många andra: Hon fick nog inte tillräckligt med Färskmat förut.
Vääldigt söt var hon i alla fall! 
MVH FiffiLiina
#16: Jaa, hon är verkligen superduper söt! ;D Blir själv lite ledsen på människor som tror att det räcker med att bara ge torrfoder till hamstern..
Naw, det är ju helt klart en förbättring å hon ser ju så go och glad ut! Bara att fortsätta med den nya kosten å uppmuntra alla andra till att också vara noga med maten :D
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#18: Blev själv chockad när jag tittade tillbaka i tråden. "Såg hon verkligen ut så?!" utbrast jag, hon ser ju helt klart mycket gladare ut nu. Det visar hennes kroppspråk också.
Nu har jag ju självklar bevis på att de är vääldigt viktigt med Färskmat, så det är en ren självklarhet för mig att upplysa andra och fortsätta med kosten.