Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningroborovski
Läst 1992 ggr
PuffPoff
1

Hjul som låter.

Hejsan har du ett Hjul som låter mycket? så att du kanske inte kan sova på natten? Smörj in det med låsolja! Toppen jag kan äntligen sova på natten Flört

Kram! Kyss

JohannaEkroth
0

Perfekt tips. Matolja kör jag med, tänkte ifall hamstern får i sig det. Oskyldig

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

PuffPoff
0

1# om torkar bort överflödet så får den inte i sig det. Glad

[VillePille]
0

Använder matolja Glad

PuffPoff
0

#3 Det går väll också bra. Glad

Frosstis
0

använd matolja ist ;) och du vet väl nu att du inte ska ha Hjul förrän hamstern är 4/5 månader?

Adrina
0

De på degus.ifokus sa att det inte gjorde något om de fick i sig, fast det är ju degusar. Använder också raps/olivolja.

PuffPoff
0

#5  Man behöver inte använda matolja jag föredrar låsolja det funkar bäst för mig.Glad och nej det visste jag inte min är bara 3 månader ska jag ta bort den då?

#6 Okej  det var ju också en bra idé Flört

Adrina
0

Fast låsolja skulle jag nog inte rekomndera, det är väl inte lika 'naturligt' som raps/oliv/matolja, så om hamstern får i sig det kan det nog vara giftigt…

Lojs
0

Jag använder matolja, vill absolut inte riskera att hamstern får i sig något giftigt. Sedan om det inte är lika effektivt så bryr jag mig inte, huvudsaken är att det är ofarligt.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

PuffPoff
0

#8 Inte om man torkar bort överflödet. Tungan ute

Frosstis
0

#7 ja du ska ta bort det. och även om du torkar bort överflödet så kan faktist hamstern slicka i sig det ändå.

Frosstis
0

#7 ja du ska ta bort det. och även om du torkar bort överflödet så kan faktist hamstern slicka i sig det ändå.

Roxie
0

Låsolja är inte alls bra för hamstrar att få i sig.
Varför ens riskera? Diska av hjulet och byt till olivolja/rapsolja.
Hamsterns hälsa går väl ändå före vilken olja som funkar bäst?!

// Sofia

Krille12
0

Håller med #13.

Medarbetare på Vetenskap.

PuffPoff
0

Jaja, kan väll använda matolja + det var så lite så jag hedde på den slickar inte direkt där han precis springer.Obestämd