Platt dvärghamster?
Vi har sedan 1vecka tillbaka 3st dvärghamstrar hemma. Vi har redan märkt av allas personligheter och rutiner. De har redan blivit tillgivna och tamma. Vi har dock lite funderingar kring en av dem. Hon beter sig helt normalt, äter sover, springer runt i rör och Hjul, badar och verkar trivas. Men så fort vi tar upp henne i anden så plattar hon ut sig helt. I övrigt tycks hon trivas och jag har inte märkt av att hon är skadad eller har ont någonstans.
Ja men så brukar de göra, de håller i sig bättre om de ligger lågt så att säga :) Likadant om man släpper en hamster på en öppen yta så kan de göra sig så platta som möjligt för att synas mindre för ev. faror som lurar :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Okej. Vart lite orolig eftersom det bara var 1/3 av våra flickor som gör så. Men då behöver jag inte oroa mig. Hon kallas nummera av våra bárn för pannkakan. Hennes riktiga namn är dock Emma.
#2 hihihi, vilket gulligt smeknamn…pannkakan.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Brukar själv märka av detta på mina hampisar, som Odette säger så är det inget att oroa sig över.
Kan se hur de verkligen kryper i buren, tryckta emot marken, som om de var påväg att anfalla ett byte, haha. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Hahah, supergulligt namn! Så gör min dvärg också så det är ingen fara :)